מבחן עיוני

Musi© Gi®l

New member
../images/Emo185.gif יש לי עוד שאלה ברשותכם ../images/Emo9.gif

מה ההבדל מבחינת ההגדרה בין עמידה לעצירה ? תודה
 

Musi© Gi®l

New member
../images/Emo185.gif כנס ../images/Emo26.gif

אין לי עצבים לאתר הזה הוא מעצבן אותי אני מסתדרת עם הספר פשוט יש שם דברים לא כל כך ברורים כמו השאלה הזאת אז אולי מישהו פשוט יכול לענות ? אני יודעת את ההבדל בין חניה לעצירה אני רק לא מבינה את ההבדל בין עמידה לעצירה ...
 

Musi© Gi®l

New member
../images/Emo185.gif אנשים - יחס ../images/Emo70.gif../images/Emo18.gif../images/Emo41.gif

מה ההבדל בין עמידה לעצירה? פ=ל=י=ז !
 

driver2b

New member
תשובה

בראשונה - צריך להבין רק את העקרון, בשניה - צריך לזכור רק את מה שרלוונטי לרשיון שלך. את השלישית צריך כמו ששיערת. חבל שהספר לא מציין מה צריך ללמוד ומה לא...
 
תשובה מלאה לשאלה מס' 4! שימו ../images/Emo23.gif

בקשר לבלימה בעת החלקה. בשום אופן אסור לפמפם (כלומר לחיצות לסירוגין) על הברקס בעת החלקה, זה רק יכניס אתכם למצב החלקה יותר גרוע!! המצבים שבהם יכולה להגרם החלקה זה כאשר הכביש רטוב, נוסעים מהר ומבצעים פנייה חדה מדי במהירות גבוהה מדי, כמובן שרצוי תמיד להמנע ממצבים אלו, אך היה ועשיתם שטויות ונכנסתם למצב החלקה, זה תלוי ברכב דבר ראשון. אם קייםמת ברכבכם מערכת ABS (מונעת החלקה), יש ללחוץ בבת אחת בכל העוצמה על הבלם כדי להכניס את המערכת לפעולה, אתם תרגישו רעידות קלות בדוושת הבלם אך יש להמשיך ללחוץ בחוזקה, וכמובן לסובב את ההגה לכיוון ההחלקה כדי למנוע התהפכות... במידה ולא קיימת ברכבכם מערכת ABS אז לצערי אני נאלץ לבשר לכם שאין הרבה מה לעשות, בשום אופן לא ללחוץ על הבלם כי זה יהיה יותר גרוע... רק לסובב את ההגה לכיוון ההחלקה ולקוות לטוב... כמובן שמי שנוהג ברכב נטול ABSצריך להיזהר כפליים ממצבים אלו, אבל זה לא אומר שמי שיש לו את המערכת הזאת צריך להשתולל ולנסות להחליק, כי אף אחד פה לא שומאכר או אבא שלי (במקרה הוא נהג אמבולנס מקצוען... הכל אני יודע מהגאון הזה). חוץ מזה שיהיה לך בהצלחה, וכל שאלה שיש אתם מוזמנים לפנות אלי ואני אשמח מאוד לעזור.
 

M o l

New member
יש לך טעות,

פמפון לא מכניס להחלקה גדולה יותר, חלק מהזמן בפמפום הרכב פשוט לא בולם (לחיצה, הרפיה - בהרפיה אין בלימה כמעט) ולכן אסור לפמפם. אם אתה נכנס להחלקה בפניה, יש הרבה מה לעשות, תלוי בהחלקה ועד כמה מחליקים.
 
ברור שיש מה לעשות..

בהחלקה בפניה, אבל רוב האנשים כאן אין להם מושג בעניין הזה.. תראה לי לפחות שלושה אנשים שיודעים להחליק עם רכב. אני מתערב איתך שאפילו אם אני או אתה ננסה אנחנו נעשה כאלה סלטות עם הרכב.. ה' ישמור!
 

M o l

New member
עשיתי קורס לנהיגה מתקדמת, למדתי

לשלוט על מצבים כאלה, אבל זה כמובן לא אומר שבזמן אמת אני אצליח.
 

M o l

New member
את חייבת להתערב בכל שיחה רצינית

ולהפוך אותה ללא? קרציה
 

ChilD SouL

New member
לאיש הרע יש שם יפה....

בואינה, אני יותר מדיי נחמדה.
כולכם יורדים עליי ואני מחלקת לכם מחמאות
 
למעלה