Ccyclist
Well-known member
מאקו ות'ה מארקר- עיריות נוספות בגוש דן וקווי שבת
מאקו ות'ה מארקר- עיריות נוספות בגוש דן וקווי שבת
https://mobile.mako.co.il/finances-...d61027.htm?sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=563116731
כתבת מקור
https://www.themarker.com/dynamo/cars/.premium-1.7972215?v=158A2F5C1DA7DBBD68A367B4036D7DAC
לפי הכתבה 3 עיריות מתכוונות להשתתף במערכת: רמת גן, גבעתיים, ורמת השרון. מבחינת רמת השרון מדובר בהארכה קצרה של קווי רמת אביב - צהלה, מבחינת האחרות מדובר בקווים ייעודיים.
כמו כן לפי הכתבה חולון ופתח תקווה שוקלות הצטרפות ליוזמה בעוד שרשל"צ, בת-ים והרצליה החליטו שלא להצטרף.
מצורפת מפת הערים התומכות והמתנגדות (כלומר אלו שהוצע להן להצטרף ודחו זאת) מהכתבה בת'ה מארקר (לא יתקבלו "תיקונים" לשיבוש "דה"). לצערי זו אינה מפת קווים, וברור שקווי הרוחב ממזרח למערב יהיו חיוניים לתפקוד המערכת גם במרכז תל אביב.
מאקו ות'ה מארקר- עיריות נוספות בגוש דן וקווי שבת
https://mobile.mako.co.il/finances-...d61027.htm?sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=563116731
כתבת מקור
https://www.themarker.com/dynamo/cars/.premium-1.7972215?v=158A2F5C1DA7DBBD68A367B4036D7DAC
לפי הכתבה 3 עיריות מתכוונות להשתתף במערכת: רמת גן, גבעתיים, ורמת השרון. מבחינת רמת השרון מדובר בהארכה קצרה של קווי רמת אביב - צהלה, מבחינת האחרות מדובר בקווים ייעודיים.
כמו כן לפי הכתבה חולון ופתח תקווה שוקלות הצטרפות ליוזמה בעוד שרשל"צ, בת-ים והרצליה החליטו שלא להצטרף.
מצורפת מפת הערים התומכות והמתנגדות (כלומר אלו שהוצע להן להצטרף ודחו זאת) מהכתבה בת'ה מארקר (לא יתקבלו "תיקונים" לשיבוש "דה"). לצערי זו אינה מפת קווים, וברור שקווי הרוחב ממזרח למערב יהיו חיוניים לתפקוד המערכת גם במרכז תל אביב.