Ccyclist
Well-known member
מאסק טוען שישחרר בטא לאוטונומיה מלאה השנה!
מאסק טוען שישחרר בטא לאוטונומיה מלאה השנה!
https://electrek.co/2019/10/24/tesla-full-self-driving-timeline/
למען גילוי נאות יש לי מניית טסלה אחת כהימור לעתיד הרחוק. בעלי מושקע הרבה יותר בחברה ויש לנו מודל 3.
הציטוט המדוייק ממאסק באנגלית בעת הדיווח הרבעוני לבורסה בוול סטריט:
"
While it’s going to be tight, it still does appear that we will be at least in limited early access release of a feature-complete Full Self-Driving feature this year. So, it’s not for sure, but it appears to be on track for at least an early access release of a fully functional Full Self-Driving by the end of this year."
תרגום שלי: "בעוד שזה יהיה צמוד, עדיין נראה שנוכל לשחרר גירסאת גישה מוקדמת לקהל מצומצם שתכלול יכולת ניהוג עצמית מלאה שלמת מאפיינים. אז, זה לא על בטוח, אבל נראה שזה מתקדם לפחות לגישה מוקדמת של מערכת ניהוג עצמית בתפקוד מלא לפני סוף השנה."
ההסבר המלא יותר בכתבה ומוסבר שהשלב החסר שיתווסף הוא זה של רמזורים וצמתים, שלב ביניים בין יכולת הזימון ויכולת הנהיגה בכבישים מהירים שקיימת כיום.
אישית כבר ישבתי כ 80 ק"מ מאחורי ההגה כשהמכונית נהגה על כביש ראשי באנגליה ושני מרחקים דומים כשהמכונית נהגה בצרפת (היה מחלף אז התערבתי). אינני חושב שאהיה בקבוצה המצומצמת של הגירסה המוקדמת אבל מה שיוצא בבטא נוטה לצאת באלפא תוך כמה חודשים עד חצי שנה. בשלב הזה נראה שצריך "לפקח" ולהחזיק את ההגה.
המהפיכה מבחינתי כיום תהיה ביום שהרכב יוכל "להקפיץ" אותי למקום כלשהו ולחזור הביתה או לחנות בחנייה חוקית חינמית במקום בחניון בתשלום או רחוב עם הסדרי חנייה מגבילים. המהפיכה המלאה תהיה כשנוסע ללא רישיון כפי שהייתי לפני 6 שנים יוכל להכנס לרכב שיסיע אותו ממקום למקום ללא נהיגה. מבחינת התח"צ חבל שמאסק עדיין לא עובד על "מונית שירות" שתסיע מספר קבוצות נוסעים שונות ב2-3 תאים נפרדים כך שיהיה אפשר לשלב מספר נסיעות ברכב אחד במקום לשלוח רכב לכל נסיעה.
מאסק טוען שישחרר בטא לאוטונומיה מלאה השנה!
https://electrek.co/2019/10/24/tesla-full-self-driving-timeline/
למען גילוי נאות יש לי מניית טסלה אחת כהימור לעתיד הרחוק. בעלי מושקע הרבה יותר בחברה ויש לנו מודל 3.
הציטוט המדוייק ממאסק באנגלית בעת הדיווח הרבעוני לבורסה בוול סטריט:
"
While it’s going to be tight, it still does appear that we will be at least in limited early access release of a feature-complete Full Self-Driving feature this year. So, it’s not for sure, but it appears to be on track for at least an early access release of a fully functional Full Self-Driving by the end of this year."
תרגום שלי: "בעוד שזה יהיה צמוד, עדיין נראה שנוכל לשחרר גירסאת גישה מוקדמת לקהל מצומצם שתכלול יכולת ניהוג עצמית מלאה שלמת מאפיינים. אז, זה לא על בטוח, אבל נראה שזה מתקדם לפחות לגישה מוקדמת של מערכת ניהוג עצמית בתפקוד מלא לפני סוף השנה."
ההסבר המלא יותר בכתבה ומוסבר שהשלב החסר שיתווסף הוא זה של רמזורים וצמתים, שלב ביניים בין יכולת הזימון ויכולת הנהיגה בכבישים מהירים שקיימת כיום.
אישית כבר ישבתי כ 80 ק"מ מאחורי ההגה כשהמכונית נהגה על כביש ראשי באנגליה ושני מרחקים דומים כשהמכונית נהגה בצרפת (היה מחלף אז התערבתי). אינני חושב שאהיה בקבוצה המצומצמת של הגירסה המוקדמת אבל מה שיוצא בבטא נוטה לצאת באלפא תוך כמה חודשים עד חצי שנה. בשלב הזה נראה שצריך "לפקח" ולהחזיק את ההגה.
המהפיכה מבחינתי כיום תהיה ביום שהרכב יוכל "להקפיץ" אותי למקום כלשהו ולחזור הביתה או לחנות בחנייה חוקית חינמית במקום בחניון בתשלום או רחוב עם הסדרי חנייה מגבילים. המהפיכה המלאה תהיה כשנוסע ללא רישיון כפי שהייתי לפני 6 שנים יוכל להכנס לרכב שיסיע אותו ממקום למקום ללא נהיגה. מבחינת התח"צ חבל שמאסק עדיין לא עובד על "מונית שירות" שתסיע מספר קבוצות נוסעים שונות ב2-3 תאים נפרדים כך שיהיה אפשר לשלב מספר נסיעות ברכב אחד במקום לשלוח רכב לכל נסיעה.