מאיר השמן

  • פותח הנושא asme
  • פורסם בתאריך

asme

New member
מאיר השמן

מישהו יודע אם המטבח של מאיר השמן בבת-ים עוד פעיל?
האם עוד מתקיימות שם סדנאות בישול?
האתר שלהם כבר לא קיים, ואין פרטי התקשרות...
 

bruno01

New member
מבירור קצר שעשיתי, המטבח עוד פעיל

ורק היתה להם בעיה עם הדומיין של האתר, שנקנה ע"י מישהו אחר ועכשיו הוחזר אליהם.
האתר אמור לחזור לאויר בעוד יום-יומיים וגם הסדנאות יתחדשו בקרוב אחרי הפגרה של החופש הגדול והחגים.

נשתדל לעדכן פה על הסדנאות החדשות כשנקבל מידע.
 
למעלה