יש למעשה 2 סוגים בסיסיים של מיסוב הציר,הראשון על ידי בוקסה
מפליז שמקבלת שימון מספוגית מיוחדת הנקראת "פילץ" והשמן לא מחזיק לעד,בבוקסות הללו כשלא היה יצור סיני החזיקו 15-20 שנים והיו בשימוש במנועי מפוחי המזגן אם מיבוא או מיצור בארץ ויש כאלו שעדיין פועלים גם הרבה מעל לזמן הזה.
בתחילת היבוא הגדול מסין הביאו הכל עם בוקסות כאלו אבל איכות הפליז היא מאד ירודה והמנועים החזיקו זמן קצר בלבד.
ברגע שיש שחיקה של הבוקסה ויש חופש בציר הרוור של המנוע מאבד מירכוז ונדבק לאחד הצדדים וננעל .
הסוג השני הוא מנועים בעלי מיסב כדורי של ממש ואורך החיים שלו תלוי בטיב המיסב והסינים בטח שלא מרכיבים שם מיסבי SKF.