מאבק תושבי מבשרת ב-A1 -נעבור לחדשות הדמיוניות

מצב
הנושא נעול.

jp3raptor

Member
שתיהן בלתי-ישימות. נקודה.
הכתומה היא בעצם גשר עצום (דומה לגשר 10) מעל אותו העמק שאנשי מבשרת כה חפצים בעיקרו. הכחולה בכלל לא מובנת - זאת אמורה להיות רכבת קלה? איפה שי מקום לרכבת כבדה בתוואי הזה בכלל?!.. וחוץ מזה, אתה ממשיך להתעלם ממה שאומרים לך: זה יקר ומיותר, וזה גם יעכב את הפרוייקט. למרות ההתעלמות מצדך לא אתעייף לחזור על זה שוב ושוב.
 

easylivin

New member
גרתי במבשרת 9 חודשים ב82. אני יודע שתלול
אבל אני יודע מה זה נוף טראסות ירושלמי, גדלתי בגילה. תן לי את המיקום ונראה אם אפשר להעביר שלוחה קרקעית על הטרסות שתגיע לאזור רחוב הראל.
הקו עובר מצפון למבשרת במעמקי הרכס.
יש מין גיא עמוק שמפריד בין בתי היישוב לאותו הרכס שהמנהרה תעבור דרכו. גשר 9 ייבנה צפונית-מזרחית למבשרת, גם כן מעל גיא עמוק - ואם אתה מחפש נקודת פיצול מהקו הראשי שהיא לא תת-קרקעית, היא יכולה להיות רק באזור הגשר הזה. רק תתכונן לכך שאנשי מבשרת לא יגידו לך "תודה" על המאמץ: כי הרי על הפגיעה הצפויה כביכול בעמק הזה בדיוק הם מתלוננים... אוסיף שהקטעים שעליהם מדובר גם נמצאים מעבר לקו הירוק (שלא מסומן כיום בשטח בשום צורה, וגדר המערכת נמצאת צפונית משם - אבל רק שתדע). את השטח אפשר לראות ב-Google Earth - פשוט תסתכל על האזור הסמוך לבתי מבשרת מצפון. יותר מזה לא אוכל "לעזור", מהסיבה הפשוטה שאינני מעוניין לתת יד לביזבוז כספי ציבור ולעיכוב שבהכרח ייגרם לפרוייקט לאומי חשוב, וזה ללא כל תמורה ברמה הלאומית גם כן. חוץ מזה, כפי שאמרתי: זה פשוט לא מגיע להם בגלל הנזק שהם כבר גרמו לפרוייקט.
 

Ccyclist

Well-known member
הקו עובר מצפון למבשרת במעמקי הרכס.
יש מין גיא עמוק שמפריד בין בתי היישוב לאותו הרכס שהמנהרה תעבור דרכו. גשר 9 ייבנה צפונית-מזרחית למבשרת, גם כן מעל גיא עמוק - ואם אתה מחפש נקודת פיצול מהקו הראשי שהיא לא תת-קרקעית, היא יכולה להיות רק באזור הגשר הזה. רק תתכונן לכך שאנשי מבשרת לא יגידו לך "תודה" על המאמץ: כי הרי על הפגיעה הצפויה כביכול בעמק הזה בדיוק הם מתלוננים... אוסיף שהקטעים שעליהם מדובר גם נמצאים מעבר לקו הירוק (שלא מסומן כיום בשטח בשום צורה, וגדר המערכת נמצאת צפונית משם - אבל רק שתדע). את השטח אפשר לראות ב-Google Earth - פשוט תסתכל על האזור הסמוך לבתי מבשרת מצפון. יותר מזה לא אוכל "לעזור", מהסיבה הפשוטה שאינני מעוניין לתת יד לביזבוז כספי ציבור ולעיכוב שבהכרח ייגרם לפרוייקט לאומי חשוב, וזה ללא כל תמורה ברמה הלאומית גם כן. חוץ מזה, כפי שאמרתי: זה פשוט לא מגיע להם בגלל הנזק שהם כבר גרמו לפרוייקט.
אפשר לשנוא אבל הם עיר הלויין היחידה של י-ם
אי אפשר לתת להם להרוס את הקו המהיר, אבל בסופו של דבר מבשרת תמשיך להיות שם. בגלל שהם עיר נפרדת הם מושכים את אותה אוכלוסייה ירושלמית שנמאס לה לממן את התחרדות העיר אבל רוצה להשאר קרוב לבירה (ובמקרים רבים ממשיכה לעבוד בבירה). ההתנגדות שלהם היא רק כי לא נותנים להם תחנה. כמה ירוקים יכולים להיות תושבים שנוסעים כל בוקר במכונית לירושלים?
 

easylivin

New member
אפשר לשנוא אבל הם עיר הלויין היחידה של י-ם
אי אפשר לתת להם להרוס את הקו המהיר, אבל בסופו של דבר מבשרת תמשיך להיות שם. בגלל שהם עיר נפרדת הם מושכים את אותה אוכלוסייה ירושלמית שנמאס לה לממן את התחרדות העיר אבל רוצה להשאר קרוב לבירה (ובמקרים רבים ממשיכה לעבוד בבירה). ההתנגדות שלהם היא רק כי לא נותנים להם תחנה. כמה ירוקים יכולים להיות תושבים שנוסעים כל בוקר במכונית לירושלים?
אף אחד לא שונא אותם, אלא את עצם הרעיון
ההזוי לבנות שלוחה קצרה אך יקרה בטירוף למבשרת. עיר הלווין הזאת אולי צריכה תחבורה טובה יותר לירושלים (נת"צ בכביש 1 אני מניח שלא יספק את החכ"ים שרובם לא נסעו בתח"צ מימיהם), אבל בפירוש לא קו רכבת תחתית ייעודי משלה. זה מה שההצעה שלך בעצם אומרת. וההתנגדות צריכה להיפסל על הסף מכיוון שלא מגיע להם קו שכזה.
 

jp3raptor

Member
אפשר לשנוא אבל הם עיר הלויין היחידה של י-ם
אי אפשר לתת להם להרוס את הקו המהיר, אבל בסופו של דבר מבשרת תמשיך להיות שם. בגלל שהם עיר נפרדת הם מושכים את אותה אוכלוסייה ירושלמית שנמאס לה לממן את התחרדות העיר אבל רוצה להשאר קרוב לבירה (ובמקרים רבים ממשיכה לעבוד בבירה). ההתנגדות שלהם היא רק כי לא נותנים להם תחנה. כמה ירוקים יכולים להיות תושבים שנוסעים כל בוקר במכונית לירושלים?
אנחנו כועסים על כך שאם היו חושבים קצת בעבר...
אז הקו לא היה זז ולא היה צריך להכניס את הקו במיקום הזה מעבר לקו הירוק. אם התושבים לא היו מפעילים לחץ להעברת הקו בגלל שהוא "יעשה רעש" ו" מזהם" ו"NIMBY". אולי היה ניתן לדבר על בניית תחנה. אין דבר בעולם שתגיד שתשכנע שזה רעיון טוב להוסיף עוד שלב לפרויקט הזה מעבר לקו הירוק, זה כאילו שאתה אומר לשמאל הקיצוני: "בבקשה תבואו למקום הזה לבצע הפגנות, בבקשה תתלוננו באום ותגישו בג"צ" מספיק... תושבי מבשרת הרסו לעצמם "סוף מעשה במחשבה תחילה"
 

בועז ל

New member
אנחנו כועסים על כך שאם היו חושבים קצת בעבר...
אז הקו לא היה זז ולא היה צריך להכניס את הקו במיקום הזה מעבר לקו הירוק. אם התושבים לא היו מפעילים לחץ להעברת הקו בגלל שהוא "יעשה רעש" ו" מזהם" ו"NIMBY". אולי היה ניתן לדבר על בניית תחנה. אין דבר בעולם שתגיד שתשכנע שזה רעיון טוב להוסיף עוד שלב לפרויקט הזה מעבר לקו הירוק, זה כאילו שאתה אומר לשמאל הקיצוני: "בבקשה תבואו למקום הזה לבצע הפגנות, בבקשה תתלוננו באום ותגישו בג"צ" מספיק... תושבי מבשרת הרסו לעצמם "סוף מעשה במחשבה תחילה"
 

בועז ל

New member
אפשר לשנוא אבל הם עיר הלויין היחידה של י-ם
אי אפשר לתת להם להרוס את הקו המהיר, אבל בסופו של דבר מבשרת תמשיך להיות שם. בגלל שהם עיר נפרדת הם מושכים את אותה אוכלוסייה ירושלמית שנמאס לה לממן את התחרדות העיר אבל רוצה להשאר קרוב לבירה (ובמקרים רבים ממשיכה לעבוד בבירה). ההתנגדות שלהם היא רק כי לא נותנים להם תחנה. כמה ירוקים יכולים להיות תושבים שנוסעים כל בוקר במכונית לירושלים?
לא רק מבשרת: לירושלים יש עוד כמה ערי לוויין.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אפשר לשנוא אבל הם עיר הלויין היחידה של י-ם
אי אפשר לתת להם להרוס את הקו המהיר, אבל בסופו של דבר מבשרת תמשיך להיות שם. בגלל שהם עיר נפרדת הם מושכים את אותה אוכלוסייה ירושלמית שנמאס לה לממן את התחרדות העיר אבל רוצה להשאר קרוב לבירה (ובמקרים רבים ממשיכה לעבוד בבירה). ההתנגדות שלהם היא רק כי לא נותנים להם תחנה. כמה ירוקים יכולים להיות תושבים שנוסעים כל בוקר במכונית לירושלים?
היא ממש לא היחידה.
היא אפילו לא עיר, לעומת מעלה אדומים, למשל.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
מאבק תושבי מבשרת ב-A1 -נעבור לחדשות הדמיוניות
ממשיך מאבקם 'הנוגע ללב' של תושבי מבשרת בפרויקט הקו המהיר לירושלים. מארגני המאבק הפיקו מהדורת חדשות פיקטיבית ובה מתוארת פריצת שריפה ביערות העד של מבשרת כתוצאה מגצים שניתזו מהעבודות על כרייתה של מנהרת הרכבת (פתחה המזרחי של מנהרה מס' 3 שאמורה להיכרות בצדה המזרחי בשיטת הפיצוצים הקונבנציונאלית - ב.ל), המתוכננת לעבור בקרבת הישוב. פרץ היצירתיות הזה של אנשי מבשרת הרשים גם את רזי ברקאי מ"מה בוער" של גל"צ, אשר העלה לשידור את יו"ר הוועדה לביקורת המדינה, ח"כ יואל חסון, שביחד עם ח"כ רחל אדטו (שניהם ממפלגת קדימה), השתתף אף הוא במיזם סטייל אורסון וולס (עאלק..) של החבר'ה ממבשרת. "אתם השתגעתם?!", שאל רזי והוסיף: "זה הרי הזוי!". חסון לא התבלבל והשיב שמדובר רק בחלק של מאבק גדול יותר שמטרתו להביא לבנייתה של תחנת רכבת במבשרת על תוואי הקו המהיר: "בונים קו מירושלים למבשרת" (כן, כך, בדיוק במלים האלו), אמר חסון, "למה לא להקים גם תחנה?" שאל. בגל"צ לא התעצלו והביאו את תגובתו של שר האוצר ותושב מבשרת אף הוא, יובל שטייניץ. שטייניץ, שמפתיע לטובה בעניין עמדתו בנושא רווחי הגז העתידי, הפתיע גם כאן כשהצהיר שהמדינה לא תיכנע לאינטרסנטים מקומיים אשר מנסים לפגוע באינטרס הלאומי.
מהפח אל הפחת...
ובקשר לקשיים המוערמים על מי שרוצה לבנות כאן משהו... קבל את הקטע הבא: רלוונטי מאוד לגבי, אגב. http://www.youtube.com/watch?v=vZ_7aB7QuUc&feature=player_embedded
 

easylivin

New member
מאבק תושבי מבשרת ב-A1 -נעבור לחדשות הדמיוניות
ממשיך מאבקם 'הנוגע ללב' של תושבי מבשרת בפרויקט הקו המהיר לירושלים. מארגני המאבק הפיקו מהדורת חדשות פיקטיבית ובה מתוארת פריצת שריפה ביערות העד של מבשרת כתוצאה מגצים שניתזו מהעבודות על כרייתה של מנהרת הרכבת (פתחה המזרחי של מנהרה מס' 3 שאמורה להיכרות בצדה המזרחי בשיטת הפיצוצים הקונבנציונאלית - ב.ל), המתוכננת לעבור בקרבת הישוב. פרץ היצירתיות הזה של אנשי מבשרת הרשים גם את רזי ברקאי מ"מה בוער" של גל"צ, אשר העלה לשידור את יו"ר הוועדה לביקורת המדינה, ח"כ יואל חסון, שביחד עם ח"כ רחל אדטו (שניהם ממפלגת קדימה), השתתף אף הוא במיזם סטייל אורסון וולס (עאלק..) של החבר'ה ממבשרת. "אתם השתגעתם?!", שאל רזי והוסיף: "זה הרי הזוי!". חסון לא התבלבל והשיב שמדובר רק בחלק של מאבק גדול יותר שמטרתו להביא לבנייתה של תחנת רכבת במבשרת על תוואי הקו המהיר: "בונים קו מירושלים למבשרת" (כן, כך, בדיוק במלים האלו), אמר חסון, "למה לא להקים גם תחנה?" שאל. בגל"צ לא התעצלו והביאו את תגובתו של שר האוצר ותושב מבשרת אף הוא, יובל שטייניץ. שטייניץ, שמפתיע לטובה בעניין עמדתו בנושא רווחי הגז העתידי, הפתיע גם כאן כשהצהיר שהמדינה לא תיכנע לאינטרסנטים מקומיים אשר מנסים לפגוע באינטרס הלאומי.
ובאופן ממש לא מפתיע, בא ערוץ 10 ומספק להם
במה עבור הקמפיין "השקט" שלהם...
 

zahipan10

New member
מאבק תושבי מבשרת ב-A1 -נעבור לחדשות הדמיוניות
ממשיך מאבקם 'הנוגע ללב' של תושבי מבשרת בפרויקט הקו המהיר לירושלים. מארגני המאבק הפיקו מהדורת חדשות פיקטיבית ובה מתוארת פריצת שריפה ביערות העד של מבשרת כתוצאה מגצים שניתזו מהעבודות על כרייתה של מנהרת הרכבת (פתחה המזרחי של מנהרה מס' 3 שאמורה להיכרות בצדה המזרחי בשיטת הפיצוצים הקונבנציונאלית - ב.ל), המתוכננת לעבור בקרבת הישוב. פרץ היצירתיות הזה של אנשי מבשרת הרשים גם את רזי ברקאי מ"מה בוער" של גל"צ, אשר העלה לשידור את יו"ר הוועדה לביקורת המדינה, ח"כ יואל חסון, שביחד עם ח"כ רחל אדטו (שניהם ממפלגת קדימה), השתתף אף הוא במיזם סטייל אורסון וולס (עאלק..) של החבר'ה ממבשרת. "אתם השתגעתם?!", שאל רזי והוסיף: "זה הרי הזוי!". חסון לא התבלבל והשיב שמדובר רק בחלק של מאבק גדול יותר שמטרתו להביא לבנייתה של תחנת רכבת במבשרת על תוואי הקו המהיר: "בונים קו מירושלים למבשרת" (כן, כך, בדיוק במלים האלו), אמר חסון, "למה לא להקים גם תחנה?" שאל. בגל"צ לא התעצלו והביאו את תגובתו של שר האוצר ותושב מבשרת אף הוא, יובל שטייניץ. שטייניץ, שמפתיע לטובה בעניין עמדתו בנושא רווחי הגז העתידי, הפתיע גם כאן כשהצהיר שהמדינה לא תיכנע לאינטרסנטים מקומיים אשר מנסים לפגוע באינטרס הלאומי.
הסיבות שלא בונים תחנת רכבת במבשרת ציון היא..
שאזור מבשרת ציון נמצא בשיפוע, וסיבה שנייה זה הפרשי הגבהים בין תחנת מבשרת ציון לבין תחנת האומה, לדבריהם של מומחים אי אפשר לבנות תחנת רכבת בשיפוע, ודבר שני יש הפרשי גבהים בין שתי התחנות הנ"ל, ואם ירצו לבנות תחנת רכבת במבשרת ציון יצטרכו לבנות את תחנת האומה בעומק יותר גדול, וזאת הבעיה, ההחלטה היא נטו מקצועית ולא משיקולי כספים וכו'.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה