ל..ק..י..נ..ד..ר אם,הגעגוע כל כך מכאיב, זאת אהבה? אז, אתבצר ביסוריי עד בלי דיי. אם,לחוש תשוקה זה חטא? אז, ארקום לי שרשרת חטאים. אם,תבקש להצהיר אהבה בשמה אז,אחלום להיות בה תמיד שלך...... יובלל