ל..ק..י..נ..ד..ר

יובלל

New member
ל..ק..י..נ..ד..ר



אם,הגעגוע כל כך מכאיב, זאת אהבה? אז, אתבצר ביסוריי עד בלי דיי. אם,לחוש תשוקה זה חטא? אז, ארקום לי שרשרת חטאים. אם,תבקש להצהיר אהבה בשמה אז,אחלום להיות בה תמיד שלך...... יובלל
 

אורית 36

New member
יובלל



דבר אחד ממני אליך אם הגעגוע כל-כך מכאיב. כן,זו אהבה. שלך אורית 36
 
למעלה