לשריר ודנה

efrat120

New member
לשריר ודנה

דנה ושריר עכשיו בתחרות- מי יצליח להעליב את השני במהירות. שירים מחורזים, מנגינה מזויפת, שמים צחוק אכזרי עם טיפה זפת, רק כדי שידבק ויהיה איכותי- כי הפורום עובד בקצב איטי. "תפסיק כבר לכתוב!" "רצית תחרות?", תפסיקו עם זה רבותי, במהירות! אולי שכחתם, חברים יקרים, מה לזה ולחלומות צלולים? תפסיקו להיות תינוקות עם מוצץ- כי אנחנו נשמח אתכם לקרצץ!
 

דנה^^

New member
אבל למה..?

השיר של אפרת היה דווקא נחמד אבל בגלל זה אני הצעתי בנכתוב שירים שקשורים לחלומות צלולים כהכ זה יכול להיות יותר מעניין.. תודו שהשירים היו טובים!
 

UpTown~Girl

New member
מצטערת אם זה יפגע בכם, אבל...

השירים שלכם והשירים של שריר הם שונים לגמריי, השירים שלכן יותר נורמליים כאלה, ושל שריר יותר מלאים בבולשיט, וזה כל מה שהופך אותם ליפים... שלא תבינו לא נכון, גם אני ניסיתי פעם אחת, ולא יצא טוב... אתם לא כותבות מספיק גרוע כדי להגיע לרמה של שריר... חחח... זה מה שיפה בשירים של שריר...
 
למעלה