לשחקנית חדשה סתם מתוך סקרנות: איך תקראי לעצמך כשכבר לא תהיי חדשה? שחקנית משומשת? שחקנית יד שניה? יד שלישית? מהשכרה? שחקנית ישנה? שחקנית זקנה?