לשולחי המסרים

ronitr11

New member
לשולחי המסרים

כשה תמים בשדה מרעה זאבים רבים שלא אראה כולם רוצים אותי לטרוף כל הגברים אוהבים עוף מרירים (ריר) על המקלדת אנחנו לא בשיעור מולדת קצת הבנה וסבלנות אולי תזכו ל"אומנות": אני רוצה פה לפנטז ולא להיות כמו עז..
 

bugbuster

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif נו,, וחושבת שזה עוזר?

המסרים יחדלו?
ומצד שני, איך הית מרגישה בלעדיהם?
 

avi46

New member
באגילה......./images/Emo6.gif

חזרתי משהייה בחו"ל ואני רואה שאתה עדיין בשיא הכושר מצליף בלשונך....
 

bugbuster

New member
../images/Emo6.gif וואללק.. תראו תראו! מה, מחו"ל

אי אפשר להציץ? לשאול מהנצ'מע?
'כולו'פן, קח קישור ליומן , קרא את ליל הסדר..
זה הנושא ההוא.. אהממ...
 
למעלה