לקרן יש בעיה מישהו יודע למה קרן כל הזמן משפשפת את השפה התחתונה עם האצבע? ממש מוזר!
ה האספנית New member 6/8/11 #1 לקרן יש בעיה מישהו יודע למה קרן כל הזמן משפשפת את השפה התחתונה עם האצבע? ממש מוזר!