לקיחת דברים באופן אישי - בעבודה

pause1

New member
לקיחת דברים באופן אישי - בעבודה

אני מעלעלת ומכירה לאט לאט את השיטה והדרך אך יש לי תהיות או יותר נכון בילבול על כיצד לנהוג, ובעיקר בתחום של האופן האישי - התרגילים והדוגמאות שמתורגלים נוגעים לדעתי יותר למצבים שמתרחשים בין חברים אבל הבעיה שלי מתמקדת בתחום העבודה סיטואציה: כאשר עיקוב במענה לבקשה של המנהל מתפרשת מיד כביטול סמכותו למרות שעצם בקשתו מבטלת את שיקול דעתי המקצועית - בעיה בעצם הגבול הדק שבו המצב כן הופך להיות אישי, כיצד להתמודד איתו, וכיצד לקבל את זה שהצד השני בשלו והאגו שלך בעצם פגוע ומושפל.
 
כיוון

אולי לראות שהוא היה מתנהג כך גם אם במקומך היתה מישהי בשם ציפי שהיתה פועלת כמו שאת פעלת? במילים אחרות: להציב אדם אחר במקומך, ולראות שהתגובה שלו נובעת מתוך עצמו. זה עוזר?
 

pause1

New member
כן זה עוזר, אבל.....

כן זה נכון. בעצם זה מה שאני עושה תמיד, בכל פעם שאני מגיעה לסיטואציה של חשיבה על : "מי הצודק?, כיצד טעיתי?, מה לעשות בעתיד?, וכיצד הייתי נוהגת במקומו?" תמיד אני מגיעה להכרה האישית שהצד השני הוא הצודק ואני זו שלא בסדר. ואז בעצם חוזרים לזה שאני כן לוקחת את זה אישית. ושהטיעונים של הצד השני מתקבלים כמו שאני מנתחת את עצמי (דבר שאני עושה "יותר מידי") תמיד יוצא שאני שופטת את עצמי לחומרה (ואולי בעצם אני כן זו שצודקת?)
 
איך להציב אדם אחר במקומך, גורם לך

להרגיש שאת לא בסדר? הרעיון הוא דווקא שונה. לא לקחת אישית אותו. לראות שהוא היה אומר את אותם הדברים גם למישהי אחרת (אם את לא הייתי עובדת שם).
 

pause1

New member
עכשיו רק הבנתי

עכשיו רק הבנתי את כוונת ההסכמה! אאוי, זה באמת נכון, ואת יודעת אם אני חושבת על הסיטואציה שהבאתי כדוגמא, את התגובה שקיבלתי (ממנהל הזה ) באמת כל אחד מהעובדים האחרים עשוי לחוות ואף חווה הבנת הסכמה, תקל עליי מאוד תודה רבה
 
שמחה שעכשיו זה מובן ../images/Emo45.gif ../images/Emo39.gif

תמשיכי ליישם זאת
וזה יהיה קל יותר ויותר...
 

pause1

New member
אימון...

מיכל, נראה לי שאני צריכה לעבור לפורום שלך, עוד לפני שאני מנסה לקחת על עצמי את ארבעת ההסכמות
 
למעלה