לקום לבוקר נוראי

fabianos22

New member
לקום לבוקר נוראי

לקום לבוקר נוראי ולדעת שאיבדתה את מקום העבודה. לדעת שהבנק סגר לך את הברזים. שאין לך במה להאכיל שלושה ילדים, להתבייש לצאת מהבית שהרי ברור שאין כסף לתחבורה ולהגיע ממקום אחד לאחר(מזיע ומותש) בכדי לשאול"האם אתם מחפשים עובדים?". הסיוט של חלק גדול מיאיתנו הפכה להיות המציאות שלי. החלום שלי:חברה גדולה רצינית ומבוססת כמו:בנקים,מפעלי כי"ל חברת החשמל,יצרני תרופות וכ"ו. שהרי אין לי ספק שאת הקישורים יש!! אך טוב מילימטר של קשר מקילומטר של שכל!!! אשמח לקבל תגובה וכמובן למצוא את המלאך הגואל!!!
 

goldy

New member
אחת הדרכים היחידות להיתגבר על מחסור בקשרים

היא השכלה אקדמית (רק כדי שתימצא את עצמך שוטף כלים). מהיא השכלתך?
 

טליW

New member
דרך נוספת היא לעבור על אתרי הדרושים

אני הכי אוהבת את ג'ובנט. לעבוד בחברה גדולה זה יפה, אבל תלוי בתור מה? בינתיים אתה יכול להכנס גם לפורום "נתינה מהלב", שם יוכלו לעזור לך עם אוכל לילדים. רק אל תתבייש ואל תתיאש, כי אז באמת לא תגיע לשום מקום.
 

ariri

New member
למענך ולמען אחרים

הפסדת הכל אל תפסיד את הלקח. לא ניראה לי כי ההדרדרות הזאת של "בוקר" קרתה באמת ביום אחד אלא זה היה תהליך של כמה חודשים התראה לפני פיטורין, פיטורין, קבלת פיצויים, דמי אבטלה , אכילת חסכונות , משיכת הלוואות.....הבוקר הזה הוא לפחות חצי שנה למי שמתכלכל נכון. לצערנו אנו לומדים את הניהול הכלכלי רק אחרי שסוגרים לנו את "הברזים בבנק". קח אחריות למצבך, אל תאשים את חוסר הקשרים שלך כי כך לא תמצא לעולם פיתרון. בכחך לשנות את המציאות, אם רק תשלוט במצבך. המלאך הגואל נימצא אצלך בראש....שחרר אותו.
 
שלום לך

אני עברתי דברים קשים גם (אומנם לא כאלה) המלצתי: קח מה שיש! לבנתיים. אני לא הססתי לעבוד בנקיון כדי להביא כסף הביתה כרגע אני עופה לחם בסופרמרקט בגבעתיים..השכלה: ב.א. במדעי המדינה ובארכאולוגיה בסופרמרקטים יש הרבה עבודה זמינה בדרך כלל. או תחשוב על משהו אחר: עבודה ומגורים באילת או תכנס לפה תתבונן www.hava.co.il עבודות "טובות רציניות מבוססות" בלי ויטמין פי אין להן כניסה
 

טליW

New member
אני ממש לא מסכימה איתך...

אפשר לקבל עבודות מצוינות גם בלי פרוטקציה.
 

טליW

New member
זה לא ענין של ויכוח זה ענין של עובדות

אני מכירה המון אנשים (כולל אותי), שמצאו עבודות טובות, בלי להכיר אף אחד שקשור למישהו...
 

goldy

New member
יש לך תואר במשהו?

האים יש לך לפחות עשר שנות ניסיון במשהו?
 

נועית10

New member
לקום מחר בבוקר להתחלה חדשה

לא צריך להיות מליונר וגם לא קשרים צריך קצת אמונה עצמית, אז חבר יקר תן לעצמך את הקרדיט שהכל יהיה בסדר ובמקום לחשוב כמה רע תתחיל לחשוב מה לעשות ואיך ותראה שזה ישפר לך את המצב רוח כי אתה תהיה עסוק בעשייה במקום לחשוב מה לא טוב. אני מאמינה בחיים שדלת נסגרת דלת אחרת נפתחת. זה נכון שכרגע המצב קשה וצריך לשנס מותניים. אבל אפשר להפוך את הסיוט למשהו יותר נחמד בדרכים הבאות:
לישכת תעסוקה- אם פיטרו אותך מגיע לך לחתום בלישכת התעסוקה, אז ממליצה לך לגשת ולהתחיל לחתום במידה ואתה זכאי, במידה ולא בטוח לגבי זכאות תתקשר לביטוח לאומי לברר. חשוב להדגיש שברגע שמתחילים לחתום אבטלה בו זמנית חשוב לגשת לביטוח לאומי ולהגיש להם את הטפסים של האבטלה, ניתן להוריד מהאתר של ביטוח לאומי, להחתים את המעסיק הקודם ולשים הכל במעטפה ובתיבת שירות בכניסה לביטוח לאומי, זה חוסך זמן ואין צורך לחכות בתור.
כתיבת קורות חיים- לשבת לכתוב קורות חיים ולהתחיל לשלוח באימל לחברות השמה וחברות פרטיות.
מצרפת לך קובץ המלצה לכתיבת קורות חיים מנצחים בצורה מקצועית.
חיפוש עבודה- צרפתי לך קישור לאתר שמכיל את כל אתרי המשרות, כמו כן, את יכול לפרסם הודעה איזו משרה אתה מחפש בפורום מחפשי עבודה.
קבוצות מיקוד- עד שתמצא עבודה אתה יכול להרשם לקבוצות מיקוד, קבוצת מיקוד היא דיון מונחה בקרב קבוצת אנשים שעונים על פרופיל סוציו-דמוגרפי ו/או צרכני מסויים בהתאם לצרכי המחקר. בקבוצת מיקוד משתתפים בדרך כלל בין 7-10 משתתפים והיא נמשכת בדרך כלל כשעתיים. אתה מוסר את פרטייך האיישים לחברה של הקבוצות מיקוד והם מתקשרים לזמן אותך ועל הדיון שנערך בין שעה לשעתיים אתה מקבל בין 100 ש"ח ל- 200 ש"ח או תווי קנייה.
 
למעלה