לפעמים

לפעמים

לפעמים

לפעמים אדם משקר, בגלוי במצח נחושה, או בסתר בהירהורי הלב ולא מתוך כוונה. אבל אדם כוונתו טובה וטהורה אבל קורה משהו, פגע טבע, אצבע אלוהים או סתם אסון בקנה מידה בינוני וכל הכוונות הטובות מרצפות את הדרך לגיהנום התדעו להבדיל בין השקרים לכוונות הטובות?
 
למעלה