"לפעמים כדי להשיג
את הדבר שאתה הכי רוצה,
אתה צריך לעשות את הדבר הכי לא רצוי מבחינתך"
- ג'ודי פיקו
זה המשפט שליווה אותי בערב פסח ראשון לאחר הגרושין.
השארתי לא מעט אנשים פעורי פה כשאמרתי להם שהילד עושה את החג עם אבא שלו.
הרגשתי שההסתגלות למצב החדש קשה עבורו והוא לא יוותר.
מסתבר שהחלטות טובות נובעות מניסיון (התנהלות מולו) והניסיון נובע מהחלטות גרועות (לא מעט).
אז איך החלטתם אצל מי הילדים יהיו בחג הראשון לאחר הגרושין?
מה באמת לדעתכם אפשר להשיג מ"הקרבה"?
את הדבר שאתה הכי רוצה,
אתה צריך לעשות את הדבר הכי לא רצוי מבחינתך"
- ג'ודי פיקו
זה המשפט שליווה אותי בערב פסח ראשון לאחר הגרושין.
השארתי לא מעט אנשים פעורי פה כשאמרתי להם שהילד עושה את החג עם אבא שלו.
הרגשתי שההסתגלות למצב החדש קשה עבורו והוא לא יוותר.
מסתבר שהחלטות טובות נובעות מניסיון (התנהלות מולו) והניסיון נובע מהחלטות גרועות (לא מעט).
אז איך החלטתם אצל מי הילדים יהיו בחג הראשון לאחר הגרושין?
מה באמת לדעתכם אפשר להשיג מ"הקרבה"?