לפני שכולנו מתפזרים - הבא נגיד מילה טובה

Mikey Weiss

New member
רון שחר היה שם בלאו הכי על תקן עציץ

מה גם שאחרי שראיתי את סאקיס מנחה את האקס פקטור היווני שלוש שנים רמת הדרישה שלי ממנחים ירדה מאד, כנראה.

אני דווקא אהבתי את אורנה, ולו בגלל שלפחות בחלק שבו היא לא היתה צריכה לקרוא היא היתה מאד חדה וישירה בלי יותר מדי שאלות מתחנפות.
 

Princess Lotta

New member
אורנה הייתה עולב

איך היא עשתה לשני בסמי (על האוזנייה) דיי דיי בלי תירוצים!
 

Mikey Weiss

New member
בואי נגיד שלהיות נטולת טקט עובד לפעמים

לחיוב ולפעמים לא. אני עדיין מעדיפה ישירות על פני עשר דקות של שאלות סרק.

בכל מקרה, כמו שאמרתי, הכל זה ביחס לציפיות ולסטנדרטים. מכיוון שהציפיות שלי מערוץ אחד בהיכרות עם תכנים קודמים וקדמים קודמים היו במינוס, היה יכול להיות הרבה יותר גרוע.
 

nit li

New member
זה לא שהוא הסתכל לטלפרומטר

הוא פשוט כזה חתיך, שהוא פחד להסתכל לצד כדי שלא אפספס את היופי שלו.
 

matanp88

New member


 

amit0423

New member
חחחח היא מתפזרת ? חחחחח

לא , את משהו חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 
מסכימה לגבי רן סנדלר ויהודה גברה,אבל לא עליה.

היא אולי בחורה חמודה וסימפטית עם קול יפה,אבל לא הרגשתי בניצוצות סטאר קואלטי
 

eurotrash

New member
כמה מילים טובות-

קצת חופר, כי לרב שומעים ממני רק ביקורת וזלזול ביחס לקדם- אז הנה רגע של נחת:

(משאיר בצד את כל נושא השופטים, נחיצותם, מעמדם וטעמם- כי דובר, סופר, הושר ונטחן כל כולו של הנושא הזה על כל גווניו ודקויותיו בימים האחרונים ואין בי כוחות יותר לזה)

ההפקה הייתה בסדר גמור, גם ביחס לקדמים של הרשות בעבר וגם ביחס לקדמים ברחבי היבשת בהווה.
ההנחייה הייתה סוג של טובה, ושוב, בייחס לסוג האירוע. גם באירו' עצמו ההנחייה מזעזעת. זה מסממני בנובו-אירו' המובהקים: זניחה של טון ממלכתי, חגיגי, מחוייך אך מכובד לטובת הנחייה סחבקית, מגניבה ומשוחררת, שתמיד, אבל תמיד נראית מאולצת, חנפנית ומביכה.
הבמה נראתה טוב מאוד, השירים הצטלמו נחמד וכל הלוק נראה מהוקצע ביותר. שוב, הכל במסגרת התקציב שעמד לרשות ההפקה. אני בהחלט חושב שהם הפיקו את המיטב בהתחשב בנסיבות.
רמת השירים בגמר הייתה סבירה. אני יודע שלא פרגנתי לשירים במהלך התחרות. אני עדיין חושב שרובם המכריע הוא צואה בדרגות צבירה משתנות או לחליפין מיושנים במידה שלא מניחה את הדעת. אבל בערב עצמו לא הרגשתי מבוכה או תסכול לצפות בשירים. גם זה משהו.
אבי הזמר הוא דמות שלא הכרתי לפני ואני חייב להודות שהוא ממש הצחיק אותי ושיש בו משהו גאוני, לא פחות. את השחקן שגילם אותו ראיתי בהצגה הקורעת "מייקל" לפני כמה שנים. הוא אדיר. גם המחשבה להביא אותו מראה על ראש פתוח מצד ההפקה. מגיע להם על זה פירגון.

לסיכום- היה לא רע, שזה בעצם די טוב. בייחוד עם משווים את זה לקדם הפתוח הסופר זוועתי והמנותק מן המציאות של 2011. נראה שלמישהו שם באמת היה רצון להרים משהו טוב וששמו לב גם למכלול וגם לפרטים הקטנים (אפילו את המחדל של למנוע גישה לגרין רום מויינרייך הם פתרו לכבוד הגמר). אז שאפו לשמפו ומקווה שתתפתח מכאן מסורת קדמים עקבית שתשתבח מפעם לפעם.
 
למעלה