לפורום בישול היקר

לפורום בישול היקר

קילו שעועית ירוקה טרייה. 3 קישואים. 250 גרם(?) פטריות יער. בצל, שום, כרישה, פלפל אדום בודד. מה עושים עם כל זה? יחד או לחוד? הלנצח נאכל פשטידות של קובי בר? ואיך אפשר לעצב מזה משהו שיישא גם מסר נשי לוחמני-למחצה, אך עדיין נבדל ממיליטריזם חסר תוחלת, כפי שהוא משתקף בימים טרופים אלה? אנא. כבר סרקתי את הרשת, וכל מה שיש להם לומר זה "שעועית ירוקה ברוטב עגבניות" או לחלופין "סלמון מאודה ברוטב צלפים עם נוצות טווס למעלה ופטריית יער אחת לקישוט". ואני מנסה לא לשחזר מתכונים של אמא שלי.
 
LOL

תתביישו. מה זה הסיפור של פמיניסטיות שאוכלות ביסלי כל היום? יש פה אחת שמבשלת אוכל של ילדים ואחת שמכירה כמה עוגות. חוץ מזה, אפס. אני כבר אדחוף קישואים בקבר. תודה
 
והמכנה המשותף: אידוי

כולם ייצאו נגיסים ונחמדים אם תאדי אותם (כל אחד בזמן שלו, כמובן) עד שייעשו פריכים (יחסית) אך מאודים היטב (לא לשלב של נבילה טוטאלית). לטבול ברוטב של סויה עם דבש וקצת חרדל ושום ויין לבן וללעוס תוך מחשבה על הויטמינים. :)
 
אההה

את הפלפל האדום אוכלים עם קוטג´ מהכרשה עושים קציצות (ים שמן, וצריך גם תפוח אדמה ובשר, אבל טעים) קישואים שומרים לקבר. מכירה כמה עוגות? נו פרלינים פור יו!
 
עד שבאו הידעניות

הפטריות כבר מוקפצות עם קישואים, פטרוזיליה וכרשה. השעועית עוד נאבקת על חייה בתוך סיר (קטן מדי) עם, מה לעשות, עגבניות וגזר. איזה מין ירק לא אצילי זה שעועית ירוקה. ואני רוצה לומר לכן, שפטריית יער זה צמח יוצא דופן, בלשון המעטה. כבר מזמן לא פחדתי ככה מאוכל.
 
וזה הו-כל-כך-טעים

אם לא היה לי טקט, הייתי מתקשרת עכשיו לאמא ומגלה לה גם - שעועית ירוקה לא מבשלים במכונת כביסה! היא יכולה (ומצליחה) להיות עסיסית ואף להתפצפץ קלות בפה! תמיד ידעתי שהיא מסתירה ממני מידע ("אני לא יודעת מה זה טמפונים", אמרה על המודעות של ענת עצמון). מצד שני, גם אני לא הייתי גלויה עד הסוף ("אני לא יודעת איך זה הגיע הנה", אמרתי על האובייקט האורגני ששאבו לי מהאוזן התיכונה).
 
ככה להעליב שעועית ירוקה?

זה ירק אציל מאוד, ומי שלא טעם שעועית ירוקה שזה עתה נקטפה בגינה ואודתה קצרות ובילתה במשרה עדין, לא ידע אצילות ירקנית מימיו. וגם, יש סלט מצוין עד נפלא בספר הסלטים של נירה רוסו, שעועית ירוקה בתחמיץ עם אגוזים מסוכרים. (הספרים נשארו אצל האקס, אבל הזכרונות עודם כאן)
 
למעלה