לעשות שלום

לעשות שלום

כיום יש רק שתי תוכניות טובות ציוניות להשגת השלום: ג'נבה והתנתקות. גם התנתקות זה דבר מצויין וגם ג'נבה זה דבר מצויין - שתי התוכניות מובילות לכך שזכות השיבה מבוטלת, ירושלים המערבית נשארת יהודית, הערביים הפלסטינים מקבלים שוויון ומדינה וכולנו מקבלים שלום. העניין הוא שהתנתקות זה קצת טוב יותר מאשר ג'נבה - ולכן אלינו לבצע את תוכנית ההתנתקות.
 
מכיוון שאני רואה שהחלטת לפרסם את

הבליך גם כאן, פשוט אעתיק את התגובה שלי מפורום יח"ד... טעויות רבות מספור בבקשה, מקס, בפעם הבאה שאתה מתחיל לדבר על משהו, תנסה לרכוש קצת יותר ידע לגבי הנושא. בכל מקרה, אני מוכן בשמחה לנדב מידע. תכנית ההתנתקות- התכנית הזאת לא תוביל לשלום. אין שום שלום בהתנתקות. אין פה שום הסכם. זהו צעד חד צדדי. יציאה חד צדדית לא תועיל בשום דבר. אם יוצאים ממקום כלשהו צריך לעשות זאת רק בעזרת הסכם. תכנית ז'נבה- לפי תכנית ז'נבה יתאזרח בישראל מספר בלתי ידוע של פליטים ערביים. לפי התכנית מספר זה תלוי במספר הפליטים שמדינות אחרות יסכימו לקלוט. ככל שהן קולטות יותר, אנחנו נקלוט גם כן יותר. אני לא חושב שתכנית שלפיה מספר בלתי ידוע של פליטים מוחדר לתוך ישראל היא תכנית טובה. אני לא חושב שתכנית שלפיה אפילו פליט אחד מוחדר לישראל היא תכנית טובה. זהו תקדים הרסני ביותר שיביא להרס המדינה כמדינה יהודית והפיכתה למדינה ערבית פרימיטיבית ונחשלת.
 

טל ר

New member
שאלה

איך תוכנית ההתנתקות מובילה לביטול זכות השיבה וכולנו מקבלים שלום?
 
למעלה