לערוץ הספורט - למה לא משדרים ב-16:9?.........

  • פותח הנושא Croc
  • פורסם בתאריך

lb22

New member
חוזרים מתל אביב ...

לא ישנים אז מה אפשר עוד לעשות? ואל תדאג אני משחק כדורסל , חדר כושר. אל דאגה :)
 

Croc

New member
לערוץ הספורט - למה לא משדרים ב-16:9?.........

השידור הקורי הוא 16:9 - רואים את זה יופי אצל RTL? למה לא לשדר את זה כך לעם ישראל? למה לחתוך לנו שוליים? לאחוז ניכר באוכלוסיה יש בבית מסכים דקים שתומכים ב-16:9 ולמי שלא - הממיר של YES מבצע חיתוך שוליים והפיכה ל-4:3. אז אין כאן שום בעיה. אנא ממכם - תנו לנו ליהנות ממלאו רוחב התמונה !!!!
 

lb22

New member
ניסו את זה ...

לא עבד להם כ"כ (לא ראו את החלק העיקרי של מקצה הדירוג (הדירוג של הנהגים)....
 

Croc

New member
אין מצב.........

אתה משדר את התמונה כמושהי - אני לא רואה איך זה יכול להשתבש. אני כן זוכר בהתחלה שהם פשוט חתכו שוליים של תמונה רחבה - יחד עם תוצאות שהופיעו בצד שמאל. אולי לזה אתה מתכוון. אז עדיף שלא יגעו.....
 

lb22

New member
בתחילת העונה הזו

מה שקרה שהשידור של FIA שודר במסך רחב. על פי מה שהסבירו לי יש אפשרות "לערוך" את התמונה כדי שיראו אותה כמו שהיא (את כולה) בRTL מוסיפים את שני הספים השחורים ואז אתה מקבל תמונה מלבנית כלומר מסך רחב אבל בערוץ 5 וכל זה לפי מה שהוסבר לי אין אפשרות לעשות את זה לזו הייתה הכוונה.
 

Croc

New member
זה חארטה.......

אני בטוח ש-RTL לא מוסיפים שום פסים אלא משדרים את 16:9 במלואה. עד השידרו מגיע אלינו מישהו דואג לדפוק גם את התמונה של RTL. בקיצור - אם יש לך שם קשרים - תמשיך ללחוץ עליהם שיפסיקו עם השטויות וישדרו את התמונה המלאה.
 

lb22

New member
שמע

יש לי מסך רחב ואתה מוזמן לראות את ההבדלים בין השידורים. אני באמת לא יודע אישית אם זה ערוץ 5 או RTL אבל יש שינוי ערוץ 5 שידרו פעם את השידור המקורי שהגיע מהFIA ולא ראו את הצדדים (והמסך שלי תומך בפורמט רחב). אני יכול להעביר את זה הלאה , אבל מעבר לזה אתה מודע לזה שזה לא תלוי בי.
 

Croc

New member
ברור שיש הבדלים.........

בישדורי RTL יאזה מפגר הוסיף פסים שחורים מלמעלה ולמטה כיד להפוך את התמונה ל 4:3. עם איכות שידור של הערוץ הזה (ביט רייט נמוך כמו לוא יודע מה) בקופי אפשר לצפות בזה. בערוץ 5 השאירו את הגובה מקורי של התמונה וחתכו אותה משמאל וימין. נסה - אולי הם סוף סוף יתנו לנו לראות את השידור כמושהו.
 

lb22

New member
תאמת?

לי זה לא ממש מפריע... עד שלא יהיו שידורים בHD ....אז כל דבר שנותנים הוא טוב , מוזר לי מאוד איך כדורגל , כדורסל , טניס משדרים ב HD בעולם ואת זה לא..
 

Croc

New member
רק גוזלים מאיתנו 25% מהתמונה ...........

חוץ מזה הכל דבש........... כידוע מירוצי פורמולה 1 לא מצולמים ב-HD. אז אין מה לשדר. בעונה הבאה אחת המטרות "לשפר איכות תמונה של השידורים". נחיה ונראה מה בדיוק יעשו.
 
למעלה