לעסיק או לא להעסיק??

shiri_b

New member
לעסיק או לא להעסיק??

כתבה על העסקת עובדים ערבים: "אם לתלמיד בתיכון "ראשונים" בעיר נדהמה לראות השבוע פועלות ערביות המועסקות בניקיון בבית-הספר. עוזר ביטחון בתיכון: "מתחילת שנת הלימודים יעבוד קבלן חדש, שמתכוון להעסיק רק עובדים יהודים". תגובת העירייה: "כל אדם בעל תעודת זהות ישראלית הינו אזרח ישראלי ויש להתייחס אליו ככזה" עיריית הרצליה מעסיקה בבתי-הספר קבלני ניקיון המעסיקים פועלים ופועלות ערבים ישראלים. התופעה נפוצה במרבית בתי-הספר ברחבי העיר. אימא לתלמיד בתיכון "ראשונים" גילתה זאת השבוע, ונשמעה מזועזעת: "באתי במקרה לתיכון, ונדהמתי לגלות עובדות ערביות שעובדות בניקיון בית-הספר. אני לא מבינה איך אחרי שני הפיגועים בהר מירון ובאוניברסיטה העברית, יכולים להעסיק עובדות או עובדים ערבים בין כתלי בית-הספר. אני מתכוונת לא לשלוח את הילד שלי לתיכון. לא יתכן שבמדינה שלנו ילמדו לקח רק אחרי שקורה אסון. הרי כבר קרו כאן כמה מקרים בזמן האחרון, זה לא משהו שאני ממציאה ותלוש מהמציאות. מרגיז אותי גם, שאף אחד לא מיידע את ההורים בעניין הזה. אני משוכנעת שאם יותר הורים היו יודעים, היה קם כאן קול זעקה יותר גדול. אני מפקידה את ילדיי בבתי-הספר שאמור לעשות הכל כדי להגן עליהם. לא תיארתי לעצמי שהעירייה תיתן יד להעסקת ערבים בבתי-הספר. ראש העירייה אמורה להיות אחראית לביטחון התלמידים. זהו שיקול דעת מוטעה. אותי לא מעניין איך ידאגו להם לתעסוקה, רק שילדיי יהיו בטוחים. הצעתי שהתלמידים יעשו תורנויות ניקיון, אבל לא לתת פתח לעובדים ערבים, אפילו אם יש להם תעודות זהות כחולות" יו"ר ועד ההורים, הראל ניסנוב: "במצב הביטחוני הנוכחי צריך לעשות את המקסימום כדי לאפשר ביטחון להורים ולילדים. אני קורא לראש העירייה למצוא את האלטרנטיבות לביטחון התלמידים. הצענו לה לא להסתפק ברישום פלילי, אלא לעשות בדיקות מפורטות יותר בשב"כ, אבל ראש העיר וקב"ט העירייה אמרו שאין באפשרות העירייה לבצע בדיקו תכאלו" חנן חן, עוזר ביטחון בתיכון "ראשונים" "העירייה היא זו שקובעת איזה קבלן יעבוד בבית-הספר. בשנה האחרונה עבדו אצלנו מטעם הקבלן שלוש פועלות שהיו להן כל האישורים המתאימים מהמשטרה ומהעירייה. מעבר לכך, מדי יום אנו עורכים להם בדיקות בתיקים. הקבלן שהעסיק את הפועלות סיים את עבודתו, ומתחילת שנת הלימודים יעבוד קבלן חדש, שמתכוון להעסיק רק עובדים יהודים" תגובת העירייה: "כל העובדים עוברים בדיקות בתיאום עם מחלקת הביטחון ומשטרת מרחב גלילות, לרבות בדיקת רישום פלילי. העירייה עושה ביקורת פתע לעובדים, ואם נמצא עובד לא מתאים, מופסקת עבודתו. כל אדם בעל תעודת זהות ישראלית הינו אזרח ישראלי ויש להתייחס אליו ככזה. העירייה ערה לרגישות הציבורית בנושא ומחלקת הביטחון עורכת בדיקות קפדניות לכל עובד יהודי וערבי"
 

[אורן]

New member
../images/Emo46.gif

גזענים. "אוי לא! מעסיקים ערבים! איך אפשר? הרי כולם מחבלים! זה ממש מפחיד! צריך לפטר את כולם, לנשלם מרכושם, ולסמן את תעודות הזהות שלהם! צריך גם לאסור על יהודים להתחתן עם ערבים ו..." נשמע מוכר? כי לי כן!
 

shiri_b

New member
טוב, זה לא יהווה בעיה אחרי

שנהרוג את כולם....כאילו כל ערבי הוא מחבל!!!! אין להם זכות קיום!!! מה זה?? אנחנו חייבים להרוג את כולם כל אחד ואחד מהם! הרי הם לא אנשים הם ערבים זה שונה.....וכולם מסכנים אותם!! ועד שאנחנו לא הורגים אותם אני מסרבת לצאת מהבית! *למי שלא הבין ההודעה נכתבה בציניות.
 

[אורן]

New member
LOL פורום הרצליה...

פורום שמאלני
 

*neta*

New member
מדהים שאנשים יכולים להיות

כאלה.. קבלן חדש "שמתכוון להעסיק רק עובדים יהודים"...
 
למעלה