ושוב נצאה1
New member
לעבור רופא?
בת 42.
עשיתי 4 IVF אצל רופא א.
עברתי לרופא ב שאצלו עשיתי 2 טיפולים.
האם לעבור רופא כעת? (חשבתי על ד"ר אלדר/ בר חווה).
אני מתלבטת אם לתת לעצמי הזדמנות נוספת ואז לעבור אם חלילה אצטרך עדיין...
השאלה היא גם כי אני אצטרך לעבור למאוחדת כי במכבי כבר לא יהיו לי טיפולים (יש 7), ובמאוחדת יש 10 עד גיל 43. וזה בעצמו מעבר שאני הייתי שמחה לא לעשות. זה רק בלית ברירה.
זה כבר מתחיל להיות מלחיץץץץץץץץ.
בת 42.
עשיתי 4 IVF אצל רופא א.
עברתי לרופא ב שאצלו עשיתי 2 טיפולים.
האם לעבור רופא כעת? (חשבתי על ד"ר אלדר/ בר חווה).
אני מתלבטת אם לתת לעצמי הזדמנות נוספת ואז לעבור אם חלילה אצטרך עדיין...
השאלה היא גם כי אני אצטרך לעבור למאוחדת כי במכבי כבר לא יהיו לי טיפולים (יש 7), ובמאוחדת יש 10 עד גיל 43. וזה בעצמו מעבר שאני הייתי שמחה לא לעשות. זה רק בלית ברירה.
זה כבר מתחיל להיות מלחיץץץץץץץץ.