לעבור את הגבול

s h i r k u s h

New member
לעבור את הגבול ../images/Emo123.gif

מה עושים כשאדם שפעם היה מאוד קרוב אליכם ועכשיו די התרחקתם ממנו כי ההתנהגות שלו ממש מגעילה והוא יורד ומשפיל אותכם ליד אחרים - משפיל אותכם ליד אחרים שוב ושוב במסיבה וגורם לכם להצטער על כך שהכרתם אותו? לא משנה כמה אני אסביר לו שזה מפריע לי ושאני לא מוכנה שיספר לאנשים דברים אישיים, זה פשוט גורם לו הנראה סדיסטית לראות אותי מעוצבנת, ואתמול ניסיתי לשמור על מצב רוח טוב ולא להתעצבן עליו וצחקתי איתו ביחד וכו' עד שגיליתי שהוא סיפר לחברים שלו שיש לי בלוג והתחיל לרדת איתי ביחד איתם- הוא עבר מבחינתי את הגבול לגמרי ועכשיו אין מצב שאני אהיה איתו בקשר!!! מה דעתכם?
 
זה הזמן לעמוד על שלך

או כמו שאומרת ורדה בז'ז'יאל מקונט: תזרקי אותווווווווו למה לך להלחם באנשים שמתנהגים אליך ככה? למה לא להיות עם אנשים שבאמת אוהבים אותך שבאמת אכפת לך מהם לא כאלה שיגרמו לך להרגיש נחותה או לא שווה לא כאלה שיציקו לך וישפילו אותך אנשים שאוהבים. אני בטוחה שיש כאלה
 

s h i r k u s h

New member
בגלל זה אני מתכוונת להבהיר לו

שהוא עבר לגמרי את הגבול ושהוא סיים אצלי את הקריירה בתור "ידיד". כל הערב ניסיתי להעביר את הצחוק וצחקתי ביחד איתו וכו' עד שגיליתי שהוא סיפר לחברים שלו שיש לי בלוג- זה ממש חוצפה! מילא שהוא יורד עליי לבד אבל לספר לחברים שלו ושביחד ירדו עליי זה כבר הגזמה ואני מתכוונת להבהיר לו את זה בארבע עיניים.
 

ס22ית

New member
2 אפשרויות: (לדעתי)

1. או שתצחקי עליו בחזרה ותעני לו בעקיצות ואז הוא יתייבש ויפסיק עם זה. 2. או שתפסיקי ללכת כשהוא מגיע..למה לסבול? ואם לא תהיי אולי גם לא יספר דברים, אם הוא עושה את זה כדי לעצבן אותך אם לא תהיי לא יהיה לו את מי לעצבן. אבל יש שאלה...אם שאר האנשים בחבורה הם חברים שלך..למה הם צוחקים איתו? ומשתפים פעולה במקום להעמיד אותו במקום ולענות לו??? לדעתי הם לא החברים הכי טובים שאפשר למצוא ואולי כדאי לך לא לצאת בפורום כזה...
 

undi

New member
ס22ית...

העלת נקודות נכונות ! אבל את חייבת להוריד קצת מינון מהאינטרנט הזה שאת משתמשת בו.. אולי היה רצוי להגיד: "בחברה כזו?" במקום "בפורום כזה..."
 

ס22ית

New member
ידעתי שיקום החוכמולוג שייתפס למילה

הזו.. אבל אולי כדאי שאתה תוריד קצת מינון מהאינטרנט ותבין שלמילה "פורום" יש עוד משמעות חוץ מהפורומים באינטרנט
 

undi

New member
../images/Emo3.gif

פורום? זה לא המועדון בבאר שבע?
 

s h i r k u s h

New member
ס22ית...

הקטע הוא שהחברים תכל'ס כבר לא יורדים עליי ורק הוא זה שיורד עליי בצורה כזו ואתמול במסיבה הוא ירד עליי המון ופשוט צחקתי וזרמתי איתו וירדתי עליו בחזרה עד שגיליתי שהוא סיפר לחברים שלו על הבלוג וזה פשוט עשה את שלו: הוא בחיים לא יהיה ידיד שלי יותר! לא צריכה ידידים כאלה!
 
על זה נאמר...

עדיף חבר שהוא כלב מאשר כלב שהוא חבר... "ובאשר לא תוכל לאהוב עוד חלוף על פניו!"
 

מותר לי

New member
המממ...

אתה בטוח? נראה לי שהמשפט שלך קצת הפוך...
עדיף כלב שהוא חבר מאשר חבר שהוא כלב...
 

undi

New member
שירי ../images/Emo4.gif

אין הרבה מה לעשות.. אבל תחשבי שוב! ממה יש לך להתבייש בכלל? למה את מרשה לעצמך להפגע ממנו? ובכלל עדיף לסיים את הקשר עם מי שבמכוון מנסה לפגוע בך!
 

s h i r k u s h

New member
זאת חדירה לפרטיות...

הוא קורא ויורד עליי ועל זה הבלגתי כבר אבל לספר לחברים שלו על זה ושבטח גם קראו מה שכתבתי שם- זה ממש חוצפה!
 
זה באמת לא לעניין ../images/Emo123.gif

אבל שירי, את לא צריכה להתייחס אליו. זה בטח מישהו שמעלה לעצמו את האגו והביטחון על ידי זה שהוא יורד על אחרים. אני לא יודעת כמה הייתם קרובים, אבל באמת אולי כדאי שתתפסי קצת מרחק
גם אני מתעבת אנשים כאלה, ובטוח שאת לא היחידה שהוא "נהנה לצחוק על חשבונה", אז אם הוא ידיד טוב, פשוט דברי איתו, ממש תסבירי לו מה הוא עושה, ואם זה לא יעזור, אז את לא ממש מפסידה, נכון?
 

s h i r k u s h

New member
זה פשוט מחרפן אותי ../images/Emo46.gif

איך אפשר להיות כל כך מנייאקים ולרדת עליי ככה ולהשפיל אותי בלתת לאחרים לדעת על הבלוג, זאת ממש חדירה לפרטיות. הוא די בחור חסר ביטחון ומנסה להוציא ביטחון עצמי ע"י כך שהוא יורד עליי ומשפיל אותי ותהיו בטוחים שהוא בטח קורא את מה שאני כותבת ויירד עליי עוד. אז אם הוא קורא- שיידע שהוא בנאדם דפוק ומנייאק ושהוא יכול לשכוח מכך שאני אהיה ידידה שלו, הוא לא שווה שאני אהיה ידידה שלו!
 
כשאדם קטן מטיל צל גדול...

זה סימן שהביטחון שלו גם נראה ככה... אדם שצריך לבסס את עצמו חברתית ואת ביטחונו העצמי הוא אדם קטן תרתי משמע! זה מתאים לילדים לא לאנשים בגיל צבא... כנראה שהצבא לא ממש חינך אותו... אולי צריך טירונות קרבית חדשה... שיסבול קצת וילמד מה זה חברים... אבל בינתיים לא את צריכה להיות המחנכת... ואם הוא קורה את זה... אני באמת מאחל לך שלא תבין לעולם איזה חרה של אדם וחבר אתה... אולי ככה תוכל להמשיך לחיות באשליה שאתה שווה יותר מאשר הזמן שבוזבז על כתיבת שורות אלה...
 
זיגי לא ידעתי שעשית הסבה מקצועית...

מתי הספת לעבור לתחום ראיית החשבון??? (או שמה חיסולו
)
 
למעלה