לספר או לא לספר...?

נ ו ם

New member
כמה תגובות

הסיפור ביתר פירוט: היה לי חבר במשך קצת יותר משנה. ומאד אהבתי אותו. מאד. ומאד הערכתי את הקשר שביננו. ועדין אני זוכרת את כל השנה הזו רק לטובה. אחרי בערך 9 חודשים שהיינו ביחד נישקתי מישהו אחר, שהיה ידיד שלי. למרות שסקס לא היה שם ואפילו לשון לא ממש היתה מעורבת, הרגשתי שזו בגידה. יכול להיות שהייתי צריכה לספר, אני לא יודעת. לשאלתך, לא אעשה דבר כזה שוב. כמו שאמרתי הבנתי שזה היה חסר טעם ופוגע. שזו היתה טעות מרה. שלא הייתי רוצה שיעשו לי דבר כזה. אינני מזלזלת בבגידה הזו. היא העמידה את שלושתינו במצב מאד מאד לא נעים. בעיקר את החבר, למרות שהוא לא היה מודע לכך. נשאלתי גם איך הקשר היה אחר כך - כן, יכולתי להסתכל לו בעיניים. הכל המשיך כרגיל. ותשמחו לשמוע שגרמתם לי להרגיש רע עם עצמי.
 

sometimes953

New member
זה דווקא לא משמח...

אולי את כן צריכה להרגיש רע עם עצמך... בגדת.. אבל זה לא היה הרעיון בהערות. לא שלי לפחות... אז אל תחשבי שאנשים שמחים לשמוע שרע לך.
 
לאדם שאנחנו מצהירים שאנחנו

אוהבים (את כתבת, "לאהוב ולבגוד") מגיע הכבוד המינימלי. מילא שלא כיבדנו אותו ובגדנו בו, אבל בנוסף גם לתת לו לחיות בשקר ולא לספר לו
וזה כל מה שישי לי לומר בנושא.
 

Palm tree

New member
נושא כלבבי../images/Emo58.gif

בתור טיפוס די מניאק (מה לעשות..יש גם אנשים רעים בעולם) יצא לי להתמודד עם הסוגיה הזו מספר פעמים (משני הצדדים. קארמה אני מניח). זה מאוד תלוי בסוג הקשר בו את נמצאת. אני לא רואה את עצמי נכנס לקשר מחייב של אהבה ונאמנות (לא בגלל שאני פוחד ממחוייבות, אלא פשוט בגלל שאני לא הטיפוס המתאהב. אני לא אוהב להיות שייך למישהי), ולכן בעבר יצא לי להיכנס לסטוצים בזמן שהייתי בקשר. ולא, לא סיפרתי. גם אני חושב שכנות זה אחד הדברים החשובים ביותר בקשר, ובכלל בחיים, אבל בכל קשר ובכל סיטואציה תמיד יש מרווח מסויים של פרטיות. אם בקשר אין הרבה אהבה ורומנטיקה, המרווח הזה גדול מספיק כדי להכניס בו כמה סטוצים סוערים. אם הקשר פשוט קורן מאהבה ורומנטיקה, המרווח הזה מצטמצם מאוד שכן שני בני הזוג חולקים אחד את השניה במובנים הרבה יותר אינטימיים מקשר מבלי הרבה אהבה (מעניקים את ליבם אחד לשניה). ולכן, את צריכה לחשוב טוב טוב באיזה מן סוג של קשר את, ולאיזה מן סוג של קשר את רוצה להגיע. אבל מה שהכי הכי חשוב הוא שעליך לשאול את עצמך טוב טוב טוב מה היה הדבר שגרם לך לזרום עם אותו חבר. שכן זה מעיד על חסרונות שקיימים בקשר שלך.
 

ה נועזת

New member
הלוואי ויעזוב אותך!!!!!

הלוואי ויעזוב אותך אני שונאת בנות כמוך את מוציאה שם רע לבנות טובות שרק רוצות אהבה יש לך חבר לא?? בשביל מה עשית דברים אחרים עם מישהו אחר?? אין לך מצפון?? איך את מסתכלת לו בעיינים תתביישי לך!!!!
 
הסיפור המלא...

אנחנו חברים שבועיים אך כל השבוע האחרון לא ראיתי אותו,התחיל עם משחקים ודי נעלם לי...אתמול הייתי מאוד מאוכזבת ובחור שאני מדברת איתו במסנג'ר בערך שנה בלי לראות אותו, דיבר איתי.יצא שסיפרתי לו כמה אני מאוכזבת מהחבר והוא הציע להיפגש ולדבר...הסכמתי והבהרנו שלא יקרה כלום(גם לו יש חברה) נסענו לחוף הים בהרצליה,טיילנו,דיברנו,בשלב מסויים חיבק אותי,חייבת לציין-הוא ניראה מצויין ולא אכחיש שנימשכתי אליו.השתדלתי לעצור את זה אך לא הצלחתי,החזיר אותי הבייתה ועלה לשתות תה.ושוב הבהרנו שזה רק תה ולא יקרה כלום,אך כן התחבקנו והתנשקנו..בשלב הזה כבר הרגשתי שאני בוגדת ואמרתי שאני מתכוונת לספר לחבר על זה והוא חשב שאני לא צריכה לספר כדי לא ליפגוע בו,והחלטנו שנישאל את דעתכם-לספר או לא... בסוף הוא גם נישאר לישון אצלי והיה סקס מדהים,הבוקר הצטערתי על הכל ואני בכלל לא יודעת אם זאת בגידה או לא כי אני אפילו לא יודעת מה עם החבר ואיפה אנחנו עומדים... מצטערת שההודעה ארוכה...
 
קודם כל

ההודעה לא כזו ארוכה. בעיקר לא כאשר מדובר בסיפור אישי שדיי חשוב לפרט במקרה. אני חושב שזו בהחלט נקראת בגידה. הבחור שבגדת איתו ניצל את הבילבול שלך ואמר לך שאת לא צריכה לדאוג מיזה. חבל שהקשבת לו באמת. אבל המעשה נעשה. ומה שהכי חשוב בכל הסיפור הזה לדעתי זה עצם העובדה שלמדת. הבנת. ראית שזו טעות. את מתחרטת. את מתלבטת אם לספר. דבר שמאוד מאוד מכובד והמון המון אנשים שאני מכיר לא היו עושים דבר כזה. בהחלט. אז כל הכבוד לך על זה. בהחלט. עכשיו לדעתי את צריכה לספר לו. להגיד לאותו בחור. לדבר איתו ולהסביר לו מה הפריע לך. ולספר לו מה קרה. לא להאשים אותו שזה באשמתו. אפילו אם הוא לא התנהג כשורה גם כן. ולנסות לראות מה קרה. ולמה. אולי הוא כן יסכים לקבל את זה. לסלוח. להבין. אני יודע שעבור הרבה זה קשה. אם תסבירי לו. תראי לו שאת כן כנה איתו. אולי זה גם ישנה משהו. אולי גם לא. בכל מקרה, ככה את שומרת על הקשר שלך איתו בצורה הכי אמינה שיש. וזה הכי חשוב לדעתי. הרבה יותר עדיף מאשר שהקשר ימשך בצורה מזוייפת. אני חושב. בהצלחה עם המקרה. מקווה לשמוע כיצד הוא התפתח בהמשך. המון בהצלחה.
 
אם זאת בגידה...

זאת הפעם הראשונה בחיי שבגדתי,אני אישית לא הייתי סולחת אם היה בוגד בי,אני מאמינה שגם הוא לא יסלח לי אחרי שישמע...ואני באמת נגד בגידות ולא האמנתי שאני אהיה פעם בסיטואציה כזאת(בכלל בזמן האחרון...קורים כל הדברים שאני התנגדתי להם בחיי)
 
אוקיי....

איפשהו....אני חוזר בי... אני כל כך מבין את הסיטואציה והכאב והבלבול בו היית שרוייה... ושוב...זה לא נותן לגיטימציה לבגוד אבל אני עדיין מבין... בכל מקרה אתם ממש בחיתולים ורק התחלתם לצאת ואני די בטוח שאם לא תספרי לו אז זה ילווה אותך בעתיד... בכל מקרה....מקווה שתחליטי את ההחלטה הטובה ביותר עבורך החלטה שבעתיד לא תתחרטי עליה... בהצלחה...
 
אז אולי

אחרי שעברת את זה. זה יגרום לך להבין שזה לא עניין של שחור ולבן. שאפילו אם מגלים שצד אחד בגד עדיין אולי אפשר לשקם את זה. למרות שזה קשה. למרות שזה כמעט בלתי אפשרי לבנות את האימון מחדש. אבל אחרי שזה קרה לך. שהבנת את זה מהצד השני. אולי זה יעזור לך להבין להמשך. ובעיקר להבין שלא לבגוד. אם למדת זואת. אז כבר הפקת המון מן הקשר. המון. המון בהצלחה. מקווה לשמוע איך זה הסתדר העניין. בהצלחה.
 

sometimes953

New member
אין לי מושג כמה הייתם בקשר, אבל..

אם לא היה משהו רציני לפני, אז בשבועיים האלה, שאמרת שממילא לא התראתם, לא נראה לי שהתפתח משהו יותר מדי רציני... ככה שכדאי לך לדעתי לספר עכשיו בלי למתוח יותר מדיי.
 
הוא קרא את ההודעה הזאת

עוד לפני שדיברנו והספקתי לספר לו,הוא הבין שזאת אני,התקשר ואמר לי: "קראתי את הסיפור המלא" קפאתי,הייתי המומה והשאלה היחידה והמטומטמת ששאלתי- איך ידע שזאת אני. מסתבר שזאת אכן בגידה,מבחינתו זה לא ניגמר,מבחינתי היה לי ברור שזה ניגמר או לפחות עומד להיגמר. הוא עזב אותי,אני כל כך פגעתי בו.הוא לא רוצה לדבר אפילו. אם אתה שוב קורא את ההודעה-אני רק רוצה שתדע...אני מאוד מצטערת,מבקשת סליחה,אוהבת אותך והלוואי שזה לא היה קורה....האם תיסלח לי? תנסה להבין מה קרה?
 
../images/Emo7.gif מאוד

אני יושבת ובוכה,מגיע לי מצד אחד,אבל מצד שני,לא חלמתי שזה יקרה,זה פשוט קרה,אני לא בגדתי מעולם וגם לא הייתי בטוחה שזו בגידה-חשבתי שזה ניגמר בכך שהוא התרחק כל השבוע-חשבתי שזו הדרך שלו לרמוז לי שזה כבר ניגמר,הוא לא עונה לטלפונים שלי,אני כל כך רוצה לתקן ולא יודעת איך
 
אני לא חושבת שתוכלי....

תתני לא את הזמן שלו להירגע ולחשוב על הדברים ואם הוא יחליט שהוא רוצה לתת לך צ'אנס נוסף אז מה טוב אבל אם לא... אז לצערי אין לך ברירה אחרת... את הנעשה אין להשיב... מבינה את התסכול שלך אבל באמת שאת לא יכולה לעשות דבר... אני מניחה שהתנצלת אבל מעבר לכך אין דבר שתוכלי לעשות. בינתיים אני שולחת לך
ענקי... יהיה בסדר מתוקה.
 

alord

New member
מגיע לך

ואללה אני לא מכיר את חבר שלך אך את לא ראויה לו!!! בגדת פעם אחת מי אמר שזה לא יקרה שוב... על טעיות משלמים!
 
למעלה