לסיגר 28

ליאתוש

New member
לסיגר 28



מקווה שהצלחת לישון לפחות שעה אז שיהיה לך אחלה יום שבעולם יום שכולו חיוכים ואל תשכח אני חייבת לך אדום אחד אז אתה חייב להיכנס אם אתה רוצה שאחזיר לך את החוב וחסר לך שלא תצלצל אלי כי אז באמת אכעס אני לא מתכוונת לוותר בכזו קלות אל תשכח שהבטחת לי לשבת בבית קפה לשיחה ב 4 עיניים אני ממתינה להזמנה שלך עם חיוך ליאתוש
 

ליאתוש

New member
ענתוששששששששש נשמתי



מבטיחה מבטיחה מבטיחה כששוב תגיעי והפעם עם הנסיכה נשב כולנו יחד לקפה ועוגה שלכם עם המון המון המון אהבה ליאתוש
 
למעלה