לנוקד היקר שלי

  • פותח הנושא R.A
  • פורסם בתאריך

R.A

New member
לנוקד היקר שלי



באותה מידה ששמחתי באותה מידה שנעצבתי נעצבתי כי כך הסתיימה השיחה בלי שאבין אם הכל כשורה מקווה שלא היה ציטוט לשיחה כי בכל זאת זה מקום העבודה ואכן היתה שמחה לשמוע שוב את קולך אני רוצה רק שתדע אני מתגעגעת נורא מתגעגעת לשיחה מתגעגעת לצחוקך מתגעגעת לאותם ללילות עם העוצמה מתגעגעת לאותה תחושה נפלאה של להיות אך ורק איתך שלך עם המון המון .... R.A
 
למעלה