למד וו צדיק
New member
======למנהלי הפורום======
אחרי שהצליחו לבלבל אותי יותר מדי במסרים, אני מבקש להוריד את שירשור הערפדים. ואני מתנצל בפני כל מי שנפגע מהדברים שכתבתי. וכשיהיה לי טוב אני אחזור לגלוש בפורום. בינתיים שיהיה לכם אחלה חיים בעולם. למד וו צדיק.
אחרי שהצליחו לבלבל אותי יותר מדי במסרים, אני מבקש להוריד את שירשור הערפדים. ואני מתנצל בפני כל מי שנפגע מהדברים שכתבתי. וכשיהיה לי טוב אני אחזור לגלוש בפורום. בינתיים שיהיה לכם אחלה חיים בעולם. למד וו צדיק.