למי ששאל
שלום חברים, שי רגב, אני אגיד לויטאלי כי אני מדברת איתו באיי סי קיו. אז למי ששאל, בג'ודו, קיו 2 זה חגורה כחולה, ואילו קיו 3 זאת חגורה ירוקה (סדר יורד) אז אני עכשיו קיו 3 (ירוקה) ואני במבחנים לעבור לכחולה, וקשה לי ללמוד אותם כי הראש שלי עכשיו יותר בלימודים ...יש לי 6 בגרויות............. אז ככה, מי פה בג'ודו? ומי מהדרום? (כי אמרו לי בהודעה קודמת שסוף סוף יש עוד מישהו מהדרום) להתראות, עדי צריקר.
שלום חברים, שי רגב, אני אגיד לויטאלי כי אני מדברת איתו באיי סי קיו. אז למי ששאל, בג'ודו, קיו 2 זה חגורה כחולה, ואילו קיו 3 זאת חגורה ירוקה (סדר יורד) אז אני עכשיו קיו 3 (ירוקה) ואני במבחנים לעבור לכחולה, וקשה לי ללמוד אותם כי הראש שלי עכשיו יותר בלימודים ...יש לי 6 בגרויות............. אז ככה, מי פה בג'ודו? ומי מהדרום? (כי אמרו לי בהודעה קודמת שסוף סוף יש עוד מישהו מהדרום) להתראות, עדי צריקר.