למי יש רעיון

תמי123

New member
למי יש רעיון

לעוגת יום הולדת 10 לבן. משהו לא מסובך מידי כלומר שלא כולל ציור ממשי על העוגה אלא קישוט
 

תמי123

New member
התחביבים הם:.....

דרקונים מפלצות וכל מיני כאלה של ימי הביינים כמו שר הטבעות רק משהו יותר פשוט או כן של שר הטבעות אבל פשוט מאוד
 

תמי123

New member
תודה

אחלה רעיון נעשה אותו מחר בבוקר ליום הולדת שוב תודה בי
 
למעלה