למי יש סיפור מוזר\מצחיק\מעניין שקרה

למי יש סיפור מוזר\מצחיק\מעניין שקרה

לו שקשור לזוחלים?. אני חושב שהמקרה הכי מוזר שאני זוכר לטובה זה כשברח לי פיתון מאקלותי בוגר של מטר שישים בערך בדירה (דירת חדר) ואפילו שחיפשתי אותו במשך כמה שעות לא מצאתי אותו והדירה שלי לא ממש מלאה. בימים אחרי שהוא ברח הייתה לי בעיה קלה עם ירידת המים בשרותים כל פעם שהייתי מוריד את הידית של הניאגרה המים שירדו לביוב לא ירדו טוב אבל לא יחסתי לזה יותר מדי חשיבות. כמעט שבוע אחרי שהנחש ברח אני חוזר אחר צהריים אחד לדירה נכנס לשרותים ורואה גוש ארוך וחום שבולט ממושב האסלה לקח לי איזה שניה לקלוט שמדובר בנחש ולא במשהו אחר... מיד קפצתי ותפסתי אותו רק שמה שהיה לי ביד היה הזנב של הנחש ו70% מהגוף כבר היה בתוך צינור הניקוז שמוביל לצינור אחר ומשם לביוב המרכזי. החזקתי את הנחש וביד השניה פתחתי איזה פתח שהיה בצינור הניקוז ויורד לקומה הראשונה הצלחתי לתפוס משם את הנחש בערך 20 ס"מ מהראש ודרך פתח בקוטר של בערך 5 ס"מ לקפל את הנחש ולמשוך אותו החוצה לגמרי. אני חייב להודות שזו הייתה התפיסה הכי מצחיקה שקרתה לי עם נחש שברח לי או בכלל. היה לי גם מזל גדול שלא איבדתי את הנחש והמסקנה מהמקרה הזה שלפעמים זה נחמד שקורות שטויות כי יש מה לספר אבל בסופו של דבר עדיף להימנע מהן כי הסיכון גבוה מדי. ספרו מניסיונכם עם נחשים או זוחלים בכלל. התמונה שצרפתי היא של נחש מאותו הסוג.
 

naja

New member
יש לי סיפור עצוב ומרגיז

הייתי אתמול בחנות חיות ש"פתחה" מחלקת זוחלים. יש שם כ 40 זוחלים(פיתונים שונים בואות נחשי מלך כרכנים כוחים איגואנות ועוד...) חלקם מוחזקים בצפיפות בכלובים מלוכלכים רובם ללא חימום והחדר מאוד חשוך. לא ראיתי בחדר מד טמפרטורה אחד. ציינתי בפני הבחור שבלילות הטמפרטורה אצלו יורדת והוא כבר צריך להתחיל לחמם אבל לא נראה לי שזה יעזור. בקיצור יהיה חבל להגיע לשם בעוד כחודש ולגלות שמרבית החנקים סובלים מדלקת ריאות. לצערי הרבה חברה בארץ קונים כמויות של זוחלים בלי ידע בסיסי כיצד צריך לטפל בהם והרבה פעמים גם בלי רצון להקשיב לחברה שמבינים "מעט" בנושא.
 

1צחי

New member
פרטים על החנות

אתה מציין שהם מוכרים גם כוחים. אני מחפש כבר זמן מה כוחים מיבוא אך אין בנימצא כמו- כן רבות הן החנויות שהמוכרים לא מבינים בזוחלים. אם תוכל לשלוח לי את הכתובת או טלפון של החנות אני אשמח ואני מבטיח גם לדאוג להסביר להם את חשיבות החימום וכו' הכתובת שלי היא:[email protected] ט"ל:057-247336 צחי
 
למעלה