למירבי היקרה!
שלום רב! מה שלומך? אני רוצה לברך אותך על האתר הניפלא שלך. אני בסביבות ה30 נשואה ואנו חושבים על תהליך של אם פונדקאות, אשמח לקבל יותר פרטים.(קראתי את האתר שלך). ברצוני לדעת איך הולך כל התהליך עם הוועדה בפונדקאות? כל אחד עובר אבחון פסיכולוגי? ואם כן איך זה הולך? האם זה מסובך לעבור את אישור מהוועדה לנשיאת עוברים ? ולקבל אישור מהם? אשמח לקבל פרטים בנידון. בתודה מראש
שלום רב! מה שלומך? אני רוצה לברך אותך על האתר הניפלא שלך. אני בסביבות ה30 נשואה ואנו חושבים על תהליך של אם פונדקאות, אשמח לקבל יותר פרטים.(קראתי את האתר שלך). ברצוני לדעת איך הולך כל התהליך עם הוועדה בפונדקאות? כל אחד עובר אבחון פסיכולוגי? ואם כן איך זה הולך? האם זה מסובך לעבור את אישור מהוועדה לנשיאת עוברים ? ולקבל אישור מהם? אשמח לקבל פרטים בנידון. בתודה מראש