למירבי היקרה!

DDD123455

New member
למירבי היקרה!

שלום רב! מה שלומך? אני רוצה לברך אותך על האתר הניפלא שלך. אני בסביבות ה30 נשואה ואנו חושבים על תהליך של אם פונדקאות, אשמח לקבל יותר פרטים.(קראתי את האתר שלך). ברצוני לדעת איך הולך כל התהליך עם הוועדה בפונדקאות? כל אחד עובר אבחון פסיכולוגי? ואם כן איך זה הולך? האם זה מסובך לעבור את אישור מהוועדה לנשיאת עוברים ? ולקבל אישור מהם? אשמח לקבל פרטים בנידון. בתודה מראש
 

מירבי*

New member
שלום גם לך יקירה../images/Emo20.gif

לפני הכל אתם צריכים לקבל מהרופא המטפל שלכם מכתב שבו הוא מפרט את הסיבות שבגללן אתם צריכים את תהליך הפונדקאות, את הפרטים ימלא הרופא על טופס מספר 6 (אני מצרפת לך אותו). לאחר מילוי הטופס צלמו את תעודות הזהות שלכן ושלחו לאביבה נמרודי, הכתובת וכל שאר הפרטים באתר של משרד הבריאות. מספר הטלפון של אביבה הוא 02-5681275. לגבי האבחון הפסיכולוגי, גם הזוג וגם הפונדקאית מחוייבים לעבור אותו. בהצלחה ואני כאן לפרטים נוספים.
 
למעלה