למה תב"ל דיגיטל מרמה אותנו?
לצוות "כלבוטק" שלום רב, ברצוני להסב תשומת לבכם לסיפור שנתקלתי בו לאחרונה בקרב משפחתי. לפני כחצי שנה התחברה משפחתי בשמחה למת"ב דיגיטל בכבלים. עד שהחלו חשבונות פיקטיביים לזרום הביתה עם חשבונות בסכומים מוגזמים בטענה כי הזמנו סרטים מרובים ב"הום סינמה" ועוד. חשוב לציין כי משפחתי נאלצה לשלם סכומי כסף על סרטים שמעולם לא הוזמנו על ידה. בתחילת החודש הגיעו אמות הסיפים. לכן הזמנו ניתוק מיידי מחברת מת"ב דיגיטל על מנת שתשלומים מרומים לא ימשיכו לפקוד את ביתינו. אך לא כך הדבר. גם החודש, גבו מאיתנו כ-500 שקלים על סרטים שכביכול לקחנו בחודשים קודמים יותר, חצי שנה אחורה. האם זה הגיוני? האם זה יתכן? מדוע הם נזכרו רק עכשיו? מדוע לא נגבים התשלומים בדיוק בחודש בהם נרכשו? אם בכלל... משהו מאוד מסריח כאן ונראה רע בחשבונות שאני מחזיק כעת ביד. חיובים על סרטים שנלקחו כמה חודשים אחורה, אחרי שכבר נגבו באותו חודש על סרטים אחרים. אמא שלי ממש רותחת מזעם. מה יקרה אם בעוד חצי שנה יבואו מת"ב דיגיטל ויגידו שלפני חודשיים לקחנו אצלם סרטים ולא שילמנו? האם יהיה סוף לתשלומים האלה? אשמח לייעוץ מה ניתן לעשות ואיך אפשר לעצור את החשבונות המוגזמים האלה. חשבנו שאנחנו משוייכים לחברה רצינית ומסודרת, שלא תגבה מאיתנו כסף שלא כחוק או לא בצדק. אך מתברר שטעינו. אין עם מי לדבר והמזכירות רק מתחלפות במוקדי התמיכה הטלפונית. כל חודש הסיפור חוזר על עצמו עם חשבון על סכום עתק. אני חושב שתוכלו לבדוק את הסיפור לעומק, ואני די בטוח שאנו לא המשפחה היחידה שסובלת מאותה חברה ומאותו יחס כר ומנוכר ותשלומים פיקטיביים שלא היו ולא נבראו. כעת אנחנו מנותקים מתב"ל דיגיטל, אך החשש הוא לבאות. שילמנו את הנדרש, אך אין לזה סוף. מה צריך לעשות בכדי שיניחו לנו לנפשנו? במה חטאנו?
לצוות "כלבוטק" שלום רב, ברצוני להסב תשומת לבכם לסיפור שנתקלתי בו לאחרונה בקרב משפחתי. לפני כחצי שנה התחברה משפחתי בשמחה למת"ב דיגיטל בכבלים. עד שהחלו חשבונות פיקטיביים לזרום הביתה עם חשבונות בסכומים מוגזמים בטענה כי הזמנו סרטים מרובים ב"הום סינמה" ועוד. חשוב לציין כי משפחתי נאלצה לשלם סכומי כסף על סרטים שמעולם לא הוזמנו על ידה. בתחילת החודש הגיעו אמות הסיפים. לכן הזמנו ניתוק מיידי מחברת מת"ב דיגיטל על מנת שתשלומים מרומים לא ימשיכו לפקוד את ביתינו. אך לא כך הדבר. גם החודש, גבו מאיתנו כ-500 שקלים על סרטים שכביכול לקחנו בחודשים קודמים יותר, חצי שנה אחורה. האם זה הגיוני? האם זה יתכן? מדוע הם נזכרו רק עכשיו? מדוע לא נגבים התשלומים בדיוק בחודש בהם נרכשו? אם בכלל... משהו מאוד מסריח כאן ונראה רע בחשבונות שאני מחזיק כעת ביד. חיובים על סרטים שנלקחו כמה חודשים אחורה, אחרי שכבר נגבו באותו חודש על סרטים אחרים. אמא שלי ממש רותחת מזעם. מה יקרה אם בעוד חצי שנה יבואו מת"ב דיגיטל ויגידו שלפני חודשיים לקחנו אצלם סרטים ולא שילמנו? האם יהיה סוף לתשלומים האלה? אשמח לייעוץ מה ניתן לעשות ואיך אפשר לעצור את החשבונות המוגזמים האלה. חשבנו שאנחנו משוייכים לחברה רצינית ומסודרת, שלא תגבה מאיתנו כסף שלא כחוק או לא בצדק. אך מתברר שטעינו. אין עם מי לדבר והמזכירות רק מתחלפות במוקדי התמיכה הטלפונית. כל חודש הסיפור חוזר על עצמו עם חשבון על סכום עתק. אני חושב שתוכלו לבדוק את הסיפור לעומק, ואני די בטוח שאנו לא המשפחה היחידה שסובלת מאותה חברה ומאותו יחס כר ומנוכר ותשלומים פיקטיביים שלא היו ולא נבראו. כעת אנחנו מנותקים מתב"ל דיגיטל, אך החשש הוא לבאות. שילמנו את הנדרש, אך אין לזה סוף. מה צריך לעשות בכדי שיניחו לנו לנפשנו? במה חטאנו?