למה ערוץ 2 צריך לפרסם את עצמו ?

danchen

New member
ערוץ 2 יפרסם את עצמו בשלטי חוצות...

פרסום בגלובס. מה זה אומר עליו ? למה הוא צריך את זה עכשיו ?
 

zambush

New member
למה הוא מפרסם את עצמו באמת?../images/Emo11.gif

אחדי שערוץ 10 קנה את שחקנית הרכש מיקי חיימוביץ, בערוץ 2 מפחדים לאבד את הרייטינג של החדשות, ועמו את שאר הרייטינג של הערוץ. על כן הוא מפרסם את עצמו, ולו רק להזכיר לציבור שגם ערוץ 2 קיים ומשדר (בין השאר חדשות) באופן שוטף.
 

danchen

New member
האם ערוץ 2 עושה את הטלנטים או ההפך

האם ערוץ 2 עושה את הטלנטים או ההיפך ? האם מי שמופיע בערוץ 2 נהיה סלבריטי ומושך קהל בגלל העובדה שהוא מופיע בערוץ 2 וכולם צופים בו, או האם הטלנטים מושכים את הקהל לערוץ 2 ? האם עזיבתם של טלנטים לטובת ערוץ 10 תשנה את הרגלי הצפיה של רובנו לעזוב את ספינת הדגל (ערוץ 2) ולעבור לראות את הטלנט שלנו בערוץ 10 או ערוץ אחר או שפשוט נתרגל לטלנט נחדש שיתפוס את מקומו של הקודם בערוץ 2 ?
 

danchen

New member
לפי דעתי

לא פחות משהטלנטים עושים את הערוץ הוא עושה אותם ואולי אפילו יותר ! לאנשים יש הרגלי צפיה שרכשו במשך שנים - הם התרגלו לצפות בערוץ 2 וקשה לשכנע אותם לעבור לערוץ אחר, גם אם המנחה שהם חיבבו עבר. לא נורא - יביאו מישהו אחר. זה לא שווה לשבור את ההרגל שלי. ישנם מקרים שבהם הוכח ההפך - יש למשל אנשים שלא עוזבים את הכבלים בגלל יצפאן לטובת הלווין. בכלל האסט´ של הכבלים היא מזה זמן - "רק ללקוחות הכבלים" - תעבור ללווין ותפסיד את התוכניות שאתה אוהב.
 
למעלה