למה אין באמת השקעה מאסיבית באנרגיה מתחדשת

worrywort

New member
אני חושב שיש לך טעות

תנועת צייטגייסט לא קשורה לסרט "צייטגייסט", היא קשורה לסרט ההמשך שלו: "צייטגייסט תוספת". ראית אותו? http://www.zday.tk
 

VMC

New member
קראת את הכל?

או יותר טוב, האזנת לכל הפרק? בריאן מייחס גם לתוספת. (Addendum)
 

worrywort

New member
אגב

ראיתי המון אמירות אבל לא הרבה גיבוי להן, בהקשר לאדנדום. אז קשה לי אפילו לומר לך איפה הוא טועה כי הוא לא השתדל אפילו להוכיח את הטענות שלו איכשהו.
 

worrywort

New member
לדוגמא המשפט החזק הבא

The problem is that he simply made up a bunch of crap to drive his point, and that's where he crossed the line between philosophical advocacy and unethical propaganda לא מגובה בשום דוגמא.
 

worrywort

New member
אהא

אני מכיר את רוב הטענות שהוא טוען שם ואני חושב שהוא טועה. אתה מוזמן להעלות אילו מהן שאתה מוצא נכונות ואני אשמח לדון איתך ושנגלה יחד אם יש משהו בדבריו. דר"א כבר בזה שהוא אמר שפיטר ג'וזף עשה את הסרט הראשון כהכנה לסרט השני הוא טועה, כי פיטר עשה את הראשון כשהוא בכלל לא הכיר את ז'ק פרסקו (שמהווה את ה"פיתרון" אם תרצה, בסרט השני), אז הטענה שלו שגויה. אבל אולי הוא צודק בדברים אחרים, אני כרגע לא רואה איפה, אבל אם אתה חושב שהוא צודק במשהו אתה מוזמן להעלות זאת בפניי ואם יש לי מה לומר אני אגיד, אם לא אני אולי אסכים איתך.
 
תגובה

זה קצת ראיה נאיבית של העולם. למה שמישהו ישלם פי ארבע עשרה על חשבון החשמל?
 
אני לא הצעתי אבל זה עלות של מערכת נקיה

כמה בדיוק עולה מערכת אנרגיה מתחדשת לעומת תחנת כוח פחמית?
 

worrywort

New member
אנחנו לא מתעסקים בעלויות

השאלה היא לא כמה זה עולה, השאלה היא האם יש לנו את המשאבים. www.zday.tk
 
עלויות

מי שלא מתעסק בעלויות משתמש בחשמל של שריפת פחם ובמכוניות של בנזין וימשיך ככה. כדי להתחיל לעשות שינוי צריך להציע דברים הגיוניים לא בעיני מי שהוא פריק של סביבה אלא בעיניים של מי שאוהד את הנושא אבל לא מוכן לסבול יותר מידי בשל כך. יש מישהו שערך חישוב של עלויות?
 

worrywort

New member
זה לא מה שאמרתי

אמרתי שהשאלה היא לא עלות אלא האם יש את המשאבים.
 

קשוח31

New member
משאבים למה? לייצר אנרגיה ירוקה?

שכור כמה עשרות רוכבי אופניים שירכבו כל אחד שעה - שעתיים ביום וייצרו לך את האנרגיה הנדרשת. משאבים יש, האם יש מישהו שיהיה מוכן לשלם עבור חשמל שיווצר בטכנולוגיה הזאת? אפשר גם לשים על גג ארובות תחנות הכוח מערכות משוכללות שיפיקו אוויר נקי בריח מרגליות, השאלה היא מה העלות. בשורה התחתונה שם המשחק, עלות תועלת.
 

worrywort

New member
עדיין אין הבנה

השארתי את הפרטים הדרושים כדי להבין, מי שירצה יבדוק, מי שלא לא.
 

drorjs

New member
רגע,רגע רגע,...

בוא נגיד שאין לי זמן להכנס לקישור , מה עיקרי העניין? על מה אנחנו מדברים? חסימה של השקעה באנרגיה מתחדשת ע"י תאגידים? פרסומים כוזבים לגביי טכנולוגיות קיימות? בקצרה על מה אתה מדבר? תן 3 שורות.
 

worrywort

New member
גם

אבל בעיקר נושא גדול יותר ומורכב מדי בשביל 3 שורות, מצטער. אבל יש לי טקסט שלוקח 10 דקות לקרוא, שיעזור לך להבין את רוח הטענות (לא בפרטי פרטים לצערי) לזה יש לך זמן?
 

drorjs

New member
לא בקשתי תימצות של כל הסוגייה...

ב3 שורות אלא כותרת , פתיחה כזו.. כי פשוט כתבת כותרת נורא מסתורית... (משהו עוצר את השימוש המסיבי באנרגיה מתחדשת.. טא טא דם!) אני דווקא יש לי זמן וסבלנות לקרוא הרבה דברים , גם את הטקסט שהזכרת.
 

worrywort

New member
וואלה. אוקיי

הנה אחד http://www.zeitgeist.co.il/component/content/article/107 רק אל תיפול לאשליה שאחרי שקראת את זה הבנת בדיוק במה מדובר, אני מבטיח לך שיקח הרבה זמן של קריאה של טקסטים ארוכים הרבה יותר כדי להבין בדיוק במה מדובר. אבל רושם ראשוני, תוכל לקבל.
 

drorjs

New member
תודה.. ../images/Emo13.gif

אחרי קריאה ראשונית זה כמובן די מזכיר מרקסיזם... וגם את הדיון הקבלי (יעני מתורת הקבלה) על הרצון לקבל והאגואיזם העולמי שעלול לגמור על כולנו. טוב מן הסתם כבר קיבלת תגובות כאלה בדיוק אם אתה מזהיר אותי מאשליית ה"אהה, כבר ראיתי את הרעיונות האלה..."
 
למעלה