ענת מתוקה...
אכן חבל שלא יצא לנו להפגש... אני מקווה מאוד שבטיול הבא שלך ארגיש יותר טוב ואהיה כבר אחרי כל הבאלגנים שלי...(סוף סוף הוא יצא כבר החוצה ויפסיק לעשות לי כל כך הרבה בעיות....) שמעתי עליך בדיוק את אותם הדברים וגם אני כבר כל כך רוצה לראות אותך... חסר לך שלברית את לא מגיעה!!!! ליהי