לליהי

anat lv

New member
לליהי



הזמן בארץ היה קצר חבל שלא יצא לי להכיר אותך שמעתי שאת ניפלאה אז אולי בטיול הבא ממני ענת
 
ענת מתוקה...



אכן חבל שלא יצא לנו להפגש... אני מקווה מאוד שבטיול הבא שלך ארגיש יותר טוב ואהיה כבר אחרי כל הבאלגנים שלי...(סוף סוף הוא יצא כבר החוצה ויפסיק לעשות לי כל כך הרבה בעיות....) שמעתי עליך בדיוק את אותם הדברים וגם אני כבר כל כך רוצה לראות אותך... חסר לך שלברית את לא מגיעה!!!! ליהי
 
למעלה