לכל מי שנוסע ברכבת....

Brendan

New member
לכל מי שנוסע ברכבת....

התפרסם באתר כנסת ישראל: נתונו פניות על ליקויים בשירותי הרכבות. הרשות לצרכנות של ההסתדרות מסרה נתוני סקר שמצא איחורים, צפיפות בקרונות, חוסר נוחיות בתחנות, העדר חניה, מחירים לא תחרותיים. נציג הרכבת גילה כי החוק מחייב לפצות נוסעים על איחור מעל 30 דקות אבל הרכבת איננה מפרסמת את הזכות הזאת. היא עוברת מפה לאוזן וכך זכו בפיצוי בשנה שעברה רק כ-200 נוספים. היו"ר סופה לנדבר (עבודה) הודיעה בסיכום שתדרוש ממנהל הרכבת לפרסם זכות זו בגלוי ליד הקופות. הרכבת הודיעה על מבצעים עתידיים לעידוד הנסיעה שלא בשעות הלחץ.
 

gate11

New member
יש לי משהו להגיד בנושא....

ככה: ביום שני נרכה האחרונה שיוצאת מתחנת הרכבת חיפה בת גלים היא בשעה 22:00.. ביום שני לפני כשלושה חודשים נסעתי בשעה 6 מתחנת רכבת מרכז (ת"א) לכיוון חיפה (בת גלים) הגעתי לאחר כשעה וחצי( זה הייתה רכבת מהירה בלי הרבה תחנות!רכת פרברים! בקרונות הייתה צפיפות אדירה עקב משחק הכדורגל בין מכבי תל אביב להפועל חיפה (גם אני נסעתי למשחק) הרי מי שאחראי לתנועת הרכבות וסידורם יודע שיהיה לחץ על הרכבות עקב הנוסעים הרבים, בקרון אנשים עמדו כל הנסיעה. בתחנת הביניים (בנימינה) עלו המון נוסעים וחלק נשארו בחוץ עקב זה שלא היה מקום על הרכבת, למזלי עליתי מוקדם (ת"א מרכז) זו התחנה השניה של הרכבת. עוד דבר הוא שבסיום המשחק (21:55) היינו צריכים לרוץ אל הרכבת כדי להספיק, הרכבת הייתה רכבת מהירה (קטנה בעלת 3 קרונות) אנשים לא הספיקו להגיע ותפסו טרמפים. באיזו מדינה בעולם הרכבת מפסיקה לעבוד? במטרו (רכבת תחתית) באירופה הרכבות עובדות בלי הפסקה למעט מנוחה וכדי לנקות את הקרונות (שעה בלבד) וחוזרת לעבוד, ורכבת רגילה עובדת בכלל ללא הפסקה... למה בארץ הרכבת מפסיקה לעבוד ב22:00? אמנם האוכלוסיה קטנה, אבל הם חייבים לעבוד!!!
 

Brendan

New member
שאלה טובה

אני רק יכול לשאר שאין רכבות אחרי 22:00 בשל העובדה שלא כדאי להפעיל אותן כלכלית אחרי שעה כזו. כמו כן פסי הרכבת משמשים לרכבות מטען בשעות הלילה המאוחרות.
 
למעלה