לכל מי משעוניין....

shiri5

New member
לכל מי משעוניין....

ביום חמישי ה-26/09 יש תחרות ווסטרן ברמת יוחנן המשך התחרות שהייתה בתלמי מנשה והפעם גם תהיה עבודת בקר כל מי שרוצה מוזמן להגיע!!!
 
הוראות הגעה לאזור

אם מישהו גר בסביבה, יוכל לומר אם יש אוטובוסים שמגיעים לרמת יוחנן מק.ביאליק? צ.ק.אתא? מרכזית?
 
תשובה

היי, אם את צריכה להגיע לרמת יוחנן מקרית ביאליק, את יכולה להגיע למרכזית ומשם לקחת את קו 66 שאמור להגיע לרמת יוחנן. הבעיה עם הקו הזה היא שהוא עובר מספר מצומצם של פעמים ביום, ככה שלא בטוח שזה ישתלב בתוכניות שלך. אם את רוצה לבדוק את זה - מודיעין אגד. הקו השני לא מגיע לרמת יוחנן אבל עוצר בכביש הראשי המוביל, ומשם את יכולה בקלות לתפוס טרמפ - קו 62 לקרית אתא. הוא עובר גם במרכזית וגם בצומת ק.אתא. מקווה שעזרתי!
 

shiri5

New member
סתם שאלה...

אנרכיסטית את עונה לשאלה של עצמך?!?! אני לא חושבת שזה דבר בריא.... בבקשה תגידי לי שאני טועה!!!
 
למעלה