לכל הפלצנים שלא חוגגים את הסילבסטר

mary lou

New member
מסיונריות מילא, אבל כפייה?

למרות שהיהדות אגב, מטבעה, היא לא דת מסיונרית מותר לה להביע דעה ולעורר אנשים לחשוב. היא לא נכנסה לך לשום וריד, היא כולו כתבה כמה הודעות בפורום שאת מנהלת (שמטרתו אגב היא דיון, והדיון הזה ספציפי את מוכרחה להודות, עושה פה שמייח). חוץ מזה, בתור יהודיה, אני בכלל לא מבינה איך אתם יכולים לחגוג חג שהמהות שלו היא לא אוכל
 

דנטל

New member
../images/Emo6.gif בהחלט מקוה שיהיה אוכל במסיבה

נדמה לי שאמור להיות ואפל בלגי. מקוה שיהיו עוד דברים... ואם לא - אז אני אוכל הרבה ואפל בלגי
אני בעד דיונים והרי זה פורום ולשם כך נועד. בנוסף, חייבת לציין שמכלל הפורומים שניהלתי בחיים שלי, זה הכי מרתק ואני נהנית מאוד מהדיונים פה. הבעיה שלי לא היתה ספציפית איתה, במיוחד בגלל שדווקא היא פחות "נעולה" בדעותיה מהאחרים. בכתיבתי התייחסתי לכל אחד שאי פעם נתקל בי והיתה לו בעיה עם מה שאני מחליטה לעשות בחיים שלי. מה הקטע של להטיף? וזה לא אומר שמעולם לא הטפתי לאחרים (יש לי נטיה קשה להטיף על שקרים), אבל הרי ברור שאני לא מושלמת
.
 
עוד פעם אני אומר...

בלי גזענות... אל תרתחי על זה שאנשים מקצוות דת שונות רוצים להשתתף אחד עם השני בשמחתם... ראסמי מבחינתי דת זה הדבר הכי מטומטם שיש... מבחינתי זה היסטוריה... קחי דוגמא... יש לי קרובים בחו"ל ולהם יש חברים נוצרים כל חג נוצרי וכל חג יהודי הם תמיד חוגגים יחד מצשפחה עם משפחה ומשתתפים בשמחתו של אחד עם השני אז תשתקי!!!! בגלל אנשים כמוך זה למה שונאים יהודים מפני שהם תמיד דוחים דת אחרת!!!
 

j i m m y

New member
אני חגגתי ואם יהיה אני אחגוג

אבל רק אם יום שבת או שלא הולכים לעבודה/לימודים ביום אחרי. אבל לא! ואני לא חוגג את הסלווסטר, אני סתם מחפש קצת חיים. אם יש מסיבות טובות, אז למה לא.
 

SupermanZW

Well-known member
גם אנחנו לא חוגגים את הסילבסטר

אלא את השנה החדשה. ובאמת צריך להחליף את שם הפורום מ"סילבסטר" ל"חגיגות השנה החדשה".
 

SupermanZW

Well-known member
למה לריב?

בשנה החדשה צריך לחגוג ולשמוח, בשביל מה לריב? למרות שלפעמים זה כיף לריב
 

Ripelll

New member
אני מבקשת...

כמו שאבא שלי אומר לאמא שלי כשהיא מתחילה לכעוס עלינו: "אנאחנו לא רבים, אנחנו מתווכחים"
 

צדוק2

New member
אפשר לחגוג

אפשר לשמוח העיקר להיות מאושרים קצת הסטוריה בקיצור , הסילבסטר שעל שמו חוגגים , היה אי פעם איש חשוב בכנסיה , אפפיור , דהיינו ממלא מקום ישו עלי אדמות , אלא מה שאסור היה להשמיע בפניו את המילה יהודי , כי היהודי סה"כ היה מוקצה , לראות יהודי חי , חס וחלילה יש להעלותו על המוקד ומיד לפני שיספיק לנשום את אויר הנוצרים , בקיצור האיש הזה היה מגדולי צוררי היהודים , הוא האיש שהרג רצח עינה וגירש ובזז את רכושם של עשרות אלפי יהודים , למה , סתם כי הם יהודים , אז יאללה רבותי למסיבה .
 

SupermanZW

Well-known member
עוד קצת היסטוריה

אין שום קשר בין סילבסטר לחגיגות השנה החדשה.
 

צדוק2

New member
השנה החדשה

ישנו כנראה בלבול מסויים . חגיגות הסילבסטר , אינם חגיגות של השנה החדשה אלא חגיגות של הקדוש סילבסטר , אשר עיתויים הוא בסיום השנה האזרחית . חגיגות הכריסטמס - הינם חגיגות של סיום השנה האזרחית ותחילת שנה חדשה השם מלמד על המהות - מיסה למען הכריסט , דהיינו חגיגות למען ישו הנוצרי ה- ראשון בינואר לפי אמונתם הוא היום שערכו לו את טקס ברית המילה .במאה השישית לספירה קבע גריגויאנוס , אפפיור נוצרי ומומחה לאסטרונומיה וגאוגרפיה את לוח השנה שנקרא הנוצרי הגריגוריאני ולוח השנה הזה משמש את העולם כולו וידוע כלוח האזרחי , לא לחינם רבנים יהודים כאשר הם מציינים תאריך אזרחי הם מציינים " למיניינם " דהיינו למיניינם של הנוצרים , וכל ההסטוריה של לוח שנה זה ידועה היטב לרבנים וחכמי הדת . למען ההגינות יש לציין כי ישו נולד כיהודי , חי כיהודי ונקבר כיהודי . מה שעשו תלמידיו וממשיכי דרכם זהו עניין גדול ליהדות , כי עם התנצרות האימפריה הרומית במאה הרביעית לספירה , החלה הדת הנוצרית לרדוף למוות את היהודים . כיום ניתן לראות בכל העולם את האלמנטים הדתיים והטקסים שיערכו בכל הכנסיות כולל המיסה בבית לחם , נצרת והויתיקן . כמובן שהישראלים אינם מיחסים וגם לא יודעים את המשמעותיות הדתיות של ימים אילו לנצרות , והם הפכו גם בעולם לימי כיף מסיבות ובילויים אז לבריאות
 

SupermanZW

Well-known member
מתקדמים

ה31/12 הוא יום ה"סילבסטר" אותו חוגגים מהבוקר עד הערב בקהילות קתוליות מצומצמות (אפילו רוב הקתולים לא חוגגים את היום הזה, לכל יום בשנה יש "קדוש" ואין שום דבר מיוחד בסילבסטר דווקא), לעומת זאת את השנה החדשה חוגגים החל מהערב ב31/12 ועד ל1/1, היום בו מתחילה השנה החדשה. גריגוריוס חי במאה ה16 ולא במאה ה-6, הוא ערך את הרפורמה האחרונה על פיה פעם במאה שנה לא מוסיפים לפברואר את היום ה29, יוליוס קיסר ערך את הרפורמה הראשונה בה הוחלט שהחודש הראשון בשנה יהיה ינואר ולא מרץ וגם להוסיף יום אחד לפברואר פעם ב-4 שנים, כמו כן הוא שינה את שמו של חודש קווינטיליס (משמעותו חמישי, כי כאשר המציאו היוונים את הלוח מרץ היה החודש הראשון) ליולי ולקח יום מפברואר והוסיף ליולי (פברואר במקור היה בן 30 ימים ואחרי השינוי בן 29 ימים ופעם ב4 שנים בן 30 ימים) את הרפורמה השניה ערך אוגוסטוס קיסר אשר שינה את שמו של חודש סקסטיליס (משמעותו שישי) לאוגוסט ולקח אף הוא יום מחודש פברואר והוסיף לאוגוסט (ואז היה פברואר בן 28 ימים ופעם ב4 שנים בן 29 ימים), בלוח היווני החודשים קווינטיליס וסקסטיליס היו בני 30 ימים. הנוצרים לא ראו שום חשיבות בברית מילה ואף נוצרי לא חוגג את "ברית המילה של ישוע", את אף אחד זה לא מעניין, את השנה החדשה חוגגים החל משנת הקמת האימפריה הרומית וכידוע אז לא היה ישוע ולא היתה נצרות, חג זה מעולם לא היה נוצרי ומשום שכל העולם אימץ את הלוח הגריגוריאני הפכה השנה החדשה לחג בינלאומי אותו חוגגים רוב האנשים בעולם, מן הסתם רוב האנשים בעולם אינם נוצרים. לשנה החדשה מעולם לא היתה משמעות דתית ואין שום סיבה להמציא כזו.
 

FuckYouAll89

New member
../images/Emo24.gifלא שמתם לב מה קרה עכשיו?!

כל עם ישראל הציוני והגאה שלנו, לא יכול להתאחד ולדבר, לנהל דיון בדרך אחרת רק אם יש משהו שמרגיז אותם/ פוגע בכבודם, במקומוךת אחרים (אמריקה נגיד) אנשים מדברים על נושאים גם טובים (!!!) ולא פותחים ת'פה כשיש ויכוח! אז אני דווקא חוגגת קריסמס! כדי שזה יאחד תם עם ישראל... כי אם רק ככה מדברים אז אני אוהבת את ישראל, אני תורמת לתקשורת!
 

didushkit

New member
למקרה שלא ראיתם את זה מסתובב ברשת:

דברים שצריך לדעת על הסילבסטר! · הידעת שחג "הסילבסטר" הנו לזכרו של האפיפיור סילבסטר הראשון, בימיו של הקיסר קונסטנטינוס. · הידעת שהאפיפיור סילבסטר נחשב לגדול רודפי היהדות בדור?\הוא הפיץ את הנצרות באכזריות, בחרב ובהרג רב של היהודים בכל רחבי האימפריה הרומית. · הידעת שהאפיפיור סילבסטר, שונא היהודים קיבל מהקיסר קונסטנטינוס את כתב הסמכות המקנה זכויות יתר לנוצרים ברחבי האימפריה. בעקבות כתב זה חוקקה הכנסייה חוקים שטניים נגד היהודים ובוטלו כל זכיותיהם האזרחיות. · הידעת שאותם חוקים נמשכו במשך דורות רבים גם לאחר לאחר נפילת האימפריה הרומית וגם הופצו בעולם כולו והיו בסיס לרדיפת היהודים הימי האינקוויזיציה, הפוגרומים ושאר הפרעות. · הידעת שבזמן חגיגות ליל הסילבסטר ב-31 בדצמבר 1400, יצאו בפוגרום מאורגן ראשון נגד היהודים?! הפוגרומים פרצו במקביל בערים באנגליה, בצרפת ובגרמניה. · הידעת שבליל הסילבסטר 1941 רצחו חיילים גרמניים בוורשה יותר מ600 יהודים: נשים, זקנים וטף כדי "לחגוג את חג הסילבסטר!!!!" · הידעת שבליל הסילבסטר, 1942 , עבדו מכונות ההשמדה באושוויץ בקצב מטורף, יותר מאשר בימים רגילים, ולשימחת החוגגים השמידו ללא רחמים אלפי יהודים?!?! אך האפיפיור ברומא בירך את מאמיניו לרגל הסילבסטר, העולם "הנאור" נהג כמינהגו וזעקות הקורבנות נבלעו במצהלות השיכורים שחגגו את הסילבסטר. · הידעת שיום הסילבסטר הוא יום דתי נוצרי בעל אופי אלילי? השתתפות בחגיגות ביום זה מהווה פגיעה בזכרם של היהודים בדורות הקודמים שמסרו את נפשם על כך. עכשיו אתם מבינים למה?? ·
 

SupermanZW

Well-known member
הידעת שסילבסטר לא קשור לשנה החדשה?

הידעת שהחג רומאי במקורו ונחגג כ1000 שנים בקירוב לפני לידתו של סילבסטר? הידעת שלחגיגות השנה החדשה אין תוכן דתי כלל?
 

BlackLabeL

New member
הידעת

שתאריך "הסילבסטר" הוא יום מותו של סילבסטר? ובכלל, מה אכפת לכם איך ומתי אחרים חוגגים? אני בטוח שאף אחד פה לא חוגג בגלל שרצחו יהודים בתאריך הזה... אם תאריך יום ההולדת שלי חל ביום הזיכרון, אז באותו יום אני נחשב כחוגג את מותם של חיילי צה"ל?
 

תומר88

New member
תדע:

לא! אבל זה העניין! אתה לא תחגוג את היומולדת שלך, לא ביום הזכרון! ולא ביום השואה! באותה מידה אתה לא תחגוג את השנה החדשה ביום מותו של סילבסטר שהנוצרים קבעו את היום הזה ליום חג. אם השנה החדשה היתה מתחילה ביום השואה, איך היה נראה היום שלך אז?? שאלה מסובכת, הא? התשובה פשוטה- לא מסתכלים על הנוצרים ושאר הגויים! שהם ילמדו מאיתנו! אם היו קוראים לחג הזה 'היטלר'??!! היית חוגג אותו??
 
למעלה