קצת באיחור אבל הינה זה בא אז ככה תודה תודה ושוב תודה לכל מי שהגיעה לפתיחה של הצ´ופה ברעננה היה אחלה היה לי כיף לארח את כולכם ולך שיר29 תודה על היחצנות ת28 29 ועכשיו 30
היה לנו העונג לחגוג איתך .... צפה לביקורים נוספים מקום מקסים הצלחה והמון קליינטים <מה דעתך על עוד סניף בפ"ת> נראה שיהיה מעניין לראות צ´ופה בפ"ת...רק תדע מראש פה בשבת סגור