לכולםםםםםם..........

  • פותח הנושא ת30
  • פורסם בתאריך

ת30

New member
לכולםםםםםם..........

קצת באיחור אבל הינה זה בא אז ככה תודה תודה ושוב תודה לכל מי שהגיעה לפתיחה של הצ´ופה ברעננה היה אחלה היה לי כיף לארח את כולכם ולך שיר29 תודה על היחצנות ת28 29 ועכשיו 30
 

שיר29

New member
היה בהחלט.........

אחלה....... המקום מקסים, האווירה כייפית.... מי שלא היה מומלץ בכייף להגיע אף פעם לא מאוחר.... ותפוש....איפה הנשיקה שלי אוף! שיר29
 
אני מתכוון לחזור...

גם אם לא מקבלים על כל קניה של המבורגר בירה חינם...
 
אני .....

אקח את ה-660, ככה יקח לי כל הלילה לגמור...טוב בעצם את כבר יודעת את זה... חחחחחחחחחחחחחח... "עד עולם אחכה..."
 

ת30

New member
פנטום

לא זכור לי שקניתה שם משהוא חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 
חחחחחחחחחח....

הכל אשמה ההיא עם הגופיה... "לא צריך זה בסדר" - ככה היא אמרה !!! <איך אני מפיל את זה עליה....חחחחחחחחחחחח...>
 

רקדן

New member
ת30.....בהצלחה בעסק החדש ../images/Emo50.gif

היה לנו העונג לחגוג איתך .... צפה לביקורים נוספים מקום מקסים הצלחה והמון קליינטים <מה דעתך על עוד סניף בפ"ת> נראה שיהיה מעניין לראות צ´ופה בפ"ת...רק תדע מראש פה בשבת סגור
 
ת30 היה אחלה

מאחלת לך רק ש"תצליח" בעסק החדש שלך! מתי המפגשון הבא?
מדליקה
"אם כשלה הדרך לפסגה תשמח בכל הטוב שיש בך"
 
למעלה