לך...
לך...
יותר מזה אנחנו לא צריכים\שלמה ארצי כבר יבשו עיננו מדמעות ופינו כבר נותר לבלי קול מה עוד נבקש אמור מה עוד כמעט ביקשנו לנו את הכל את הגשם תן רק באיתו ובאביב פזר לנו פרחים ותן שיחזור שוב לביתו יותר מזה אנחנו לא צריכים כבר כאבנו אלף צלקות עמוק בפנים הסתרנו אנחה כבר יבשו עיננו מלבכות אמור שכבר למדנו אל תפחד את הגשם תן רק באיתו ובאביב פזר לנו פרחים ותן לה להיות שלי יותר מזה אנחנו לא צריכים נושי שיר זה מוקדש אלה השירים שאני אוהבת... וכמו שאמרתי ואומר תמיד תחשוב רק חיובי מושי
לך...
יותר מזה אנחנו לא צריכים\שלמה ארצי כבר יבשו עיננו מדמעות ופינו כבר נותר לבלי קול מה עוד נבקש אמור מה עוד כמעט ביקשנו לנו את הכל את הגשם תן רק באיתו ובאביב פזר לנו פרחים ותן שיחזור שוב לביתו יותר מזה אנחנו לא צריכים כבר כאבנו אלף צלקות עמוק בפנים הסתרנו אנחה כבר יבשו עיננו מלבכות אמור שכבר למדנו אל תפחד את הגשם תן רק באיתו ובאביב פזר לנו פרחים ותן לה להיות שלי יותר מזה אנחנו לא צריכים נושי שיר זה מוקדש אלה השירים שאני אוהבת... וכמו שאמרתי ואומר תמיד תחשוב רק חיובי מושי