לך...

לך...

לך...

יותר מזה אנחנו לא צריכים\שלמה ארצי כבר יבשו עיננו מדמעות ופינו כבר נותר לבלי קול מה עוד נבקש אמור מה עוד כמעט ביקשנו לנו את הכל את הגשם תן רק באיתו ובאביב פזר לנו פרחים ותן שיחזור שוב לביתו יותר מזה אנחנו לא צריכים כבר כאבנו אלף צלקות עמוק בפנים הסתרנו אנחה כבר יבשו עיננו מלבכות אמור שכבר למדנו אל תפחד את הגשם תן רק באיתו ובאביב פזר לנו פרחים ותן לה להיות שלי יותר מזה אנחנו לא צריכים נושי שיר זה מוקדש אלה השירים שאני אוהבת... וכמו שאמרתי ואומר תמיד תחשוב רק חיובי מושי
 

נפש אשה

New member
לא תאמיני...



את רואה את השעה נכון???? אני פותחת את ההודעה שלך, ``מציצה`` - ומה מתחיל להתנגן ברדיו???(רשת ג`) השיר!!!!! זהו בדיוק!!!!!! נדהמתי!!!!! ואם זו לא מקריות - מה כן?????? אוהבת אותך
 
זה פשוט מדהים...



יקירתי אנחנו כנראה הרבה יותר קשורות ממה שאנו בכלל חושבות... מתי כבר נפגש הרי אנו קרובות כל כך... אוהבת אותך נפש שלי ליהי
 

קשוח31

New member
אממממ, לא רוצה לעורר רוחות רדומות ... אבל מושי ? (כדאי לבדוק במילון הגרמני) :cool:



 

קשוח31

New member
טוב טוב, הבנתי את הרמז, אני עף



``ה``פרויקט ... - אמור להסתיים תוך כמה חודשים (3 אם אני לא טועה). זה מה שאת אמרת לי אחרי שיחה לא קצרה. ואומרים שלנו הגברים יש זיכרון קצר ....
 
האמת יש לי באמת זיכרון קצר אני ממש לא זוכרת שדיברנו ....



אבל אם אתה מדבר על ההריון אז כן זה יגמר עוד 4 חודשים.... אבל מה הקשר למושי? איזה רוחות אתה אמור לעורר? אשמח אם תרענן את זכרוני... תודה ליהי
 

Cגל

New member
לא, לא זכרון קצר....



משהו אחר קצר... (וגם לא אספרסו שאתה מכין!)
 

קשוח31

New member
חחחחחחח משוגעת, יום אחד נכיר לך אותו, הוא שחקן כדורסל ... 2 מטר ומשהו :)



 
למעלה