לך ../images/Emo140.gif
נכון שהשקט והמרחק עושים את שלהם. ככה זה בחיים. ובכל זאת... הזכרונות נותרו טריים ורעננים. והפינה ההיא בלב, תמיד חמה ומכילה. דעי לך, שריחו של הבוקר החורפי והגשום ההוא, וניחוח התותים - לא יימחו לעד. וגם לא הזכרון של הגילוח הכי מיוחד שחוויתי אי פעם... מתיז עלייך אפטרשייב
המון אושר, מכל הלב. סקסופון
נכון שהשקט והמרחק עושים את שלהם. ככה זה בחיים. ובכל זאת... הזכרונות נותרו טריים ורעננים. והפינה ההיא בלב, תמיד חמה ומכילה. דעי לך, שריחו של הבוקר החורפי והגשום ההוא, וניחוח התותים - לא יימחו לעד. וגם לא הזכרון של הגילוח הכי מיוחד שחוויתי אי פעם... מתיז עלייך אפטרשייב