לך

לך ../images/Emo140.gif

נכון שהשקט והמרחק עושים את שלהם. ככה זה בחיים. ובכל זאת... הזכרונות נותרו טריים ורעננים. והפינה ההיא בלב, תמיד חמה ומכילה. דעי לך, שריחו של הבוקר החורפי והגשום ההוא, וניחוח התותים - לא יימחו לעד. וגם לא הזכרון של הגילוח הכי מיוחד שחוויתי אי פעם... מתיז עלייך אפטרשייב
המון אושר, מכל הלב. סקסופון
 

נגה...

New member
לשניכם...../images/Emo20.gif

מתוך הקונכיה מגיח הים אל תחת שמיים מוארים כגוף זוהר אתה נגרף אל תחת שמיים מוארים נגה.
 

מו שיקו

New member
לשלושתיכם

אהבה אהבה כל הזמן עם ריחות של אפטרשייב והמייה של קונכייה ואור שמיים ורחש של מיים והמון והמון ירח,,,,
 
למעלה