לימוד
שלום
יש לי שאלה לגביי לימוד אומנות לחימה
אני מעוניין ללמוד אומנות לחימה למטרות פרקטיות היינו הגנה והתקפה בלבד ללא מטרות תחרותיות כלשהם
אלה הגנה והתקפה בקרבות רחוב, ואני מתלבט איזו אומנות לחימה הכי מתאימה לי או שילוב של כמה מהם
מעיון באינטרנט הבנתי שקרב מגע הוא הכי מתאים למטרה השאלה אם כדאי לשלב איתו גם איגרוף תיאלנדי
או שבכלל משהו אחר , מה הייתם מציעים ???
תודה על ההענות
שלום
יש לי שאלה לגביי לימוד אומנות לחימה
אני מעוניין ללמוד אומנות לחימה למטרות פרקטיות היינו הגנה והתקפה בלבד ללא מטרות תחרותיות כלשהם
אלה הגנה והתקפה בקרבות רחוב, ואני מתלבט איזו אומנות לחימה הכי מתאימה לי או שילוב של כמה מהם
מעיון באינטרנט הבנתי שקרב מגע הוא הכי מתאים למטרה השאלה אם כדאי לשלב איתו גם איגרוף תיאלנדי
או שבכלל משהו אחר , מה הייתם מציעים ???
תודה על ההענות