לימוד

agytcdf

New member
לימוד

שלום
יש לי שאלה לגביי לימוד אומנות לחימה
אני מעוניין ללמוד אומנות לחימה למטרות פרקטיות היינו הגנה והתקפה בלבד ללא מטרות תחרותיות כלשהם
אלה הגנה והתקפה בקרבות רחוב, ואני מתלבט איזו אומנות לחימה הכי מתאימה לי או שילוב של כמה מהם
מעיון באינטרנט הבנתי שקרב מגע הוא הכי מתאים למטרה השאלה אם כדאי לשלב איתו גם איגרוף תיאלנדי
או שבכלל משהו אחר , מה הייתם מציעים ???
תודה על ההענות
 
בדרך כלל לא מומלץ לשלב אומנויות לחימה

בשלבים ההתחלתיים. גם קרב מגע וגם איגרוף תאילנדי הן אומנויות מצוינות להגנה עצמית, אז כדאי שתבדוק מה יש קרוב לבית, תלך לכמה אימוני נסיון, ותראה למה אתה מתחבר. הכימיה עם המדריך הספציפי הרבה יותר חשובה מהכותרת הגדולה מלמעלה.
אחרי כמה שנים, אם תחשוב שחסר לך משהו, תעשה עוד סבב שיעורי נסיון, ואז תוכל להשלים עם אומנות נוספת.
 

CRAZY BOLI

New member
ישנן מספר שיטות רלוונטיות

אם תאמר מאיזה איזור אתה יהיה יותר קל לכוון אותך .
 

agytcdf

New member
אני מאזור

תל-אביב אשמח לשמוע על השיטות הרלוונטיות וכמובן רק לצרכים האמורים לעיל
תודה על ההענות
 

CRAZY BOLI

New member
לדעתי

שיעורי למ״מ עשויים להתאים .
לפרטים : Www.lamam.co.il

בת״א יש אגרוף תאילנדי אצל בועז פולני , מושיק קידר , איציק פרנקו ומצטער אם שכחתי מישהו ....
יש גם לא מעט מקומות שמלמדים קרב מגע (לא בקיא בשמות המורים) .
אני בטוח שאם תגיע לשיעורי ניסיון בסופו של דבר תמצא את המקום שמתאים עבורך .
 

saya2

New member
לא משנה השיטה, משנה המורה

לא משנה אם אתה לומד קרב מגע, איגרוף תאילנדי, קונג פו, או כל דבר שיבטיח לך אלף ואחת הבטחות- אם המורה לא טוב לא יצא כלום.
תמצא מורים שמלמדים בצורה מציאותית ומקצועית, אח"כ תמצא מורה כזה שאתה גם מתחבר אליו, ותלמד ממנו כאילו אין מחר.
 

agytcdf

New member
שאני אומר

קרבות רחוב הכוונה היא שאדע להגן על עצמי מפני אלימות פיזית של אנשים כלפיי
וברחוב שהולכים מכות אין שום חוקים האוייב ישתמש בכל דבר על מנת לשבור אותך ואולי מעבר לכך
לכן אתה צריך בשבריר של שניה להגן על עצמך
 

ELIELI22

New member
כתבתי מספר מאמרים בנושא

אני לא סובל שיווק אגרסיבי ולא מאמין בכזה.
הדעות של כלל הציבור על דברים בדרך נובעות ממה שמכרו להם. התאמנתי בשיטות שונות בקרב מגע מעל לשנה, בג'ו ג'יטסו בקראטה ונגעתי בעוד אומנויות שונות מספר אימונים. לא ראיתי שום עליונות של אומנות לחימה אחת על אחרת בהגנה עצמית. כן ראיתי מאמנים חושבים שמלמדים נכון.
למתחילים אני לא ממליץ לשלב אלא אם כן יש להם המון זמן פנוי משהו כמו 12-16 שעות אימון בשבוע. ואז לשלב בין אומנויות שונות: קראטה והאבקות. אגרוף תאילנדי וג'ודו. או אחר אומנויות לחימה שהשוני בינהן ברור וקל לאבחנה.. שני סוגים של קראטה יחד יגרמו למישמש לא טוב.

אני אתן לך לינקים לדברים שכתבתי זה ארוך אבל אם אתה באמת מתעניין בהצלחה:

איך לבחור דוג'ו

סקירה של אומנויות לחימה

האומנות לחימה הטובה ביותר


בהצלחה!
 
למעלה