לימודי ביטוח

5oren1

New member
לימודי ביטוח

היי,
במידה וזה לא המקום הנכון\מתאים להודעה שלי, אשמח שתפנו אותי למקום הרלבנטי.

אז ככה...ישנו תואר בביטוח (במוסד יחיד בארץ) כמו שחלקם שמעתם (או שלא, כי אני שמעתי על זה רק לא מזמן).
בכל מקרה רציתי להתייעץ
אני שוקל ללמוד את המקצוע, אך המון אנשים, אם לא כולם, דיי זילזלו בכך.
ממה שראיתי, התואר מכיל המון קורסים רוחביים מאוד מקצועיים על כל רזי הביטוח וזה תחום שמעניין אותי ואני שוקל להתפתח בו. השאלה שלי היא האם מישהו מכיר מישהו שעשה את התואר הזה ויכול להגיד שזה משהו שמסתכלים עליו ברזומה ? (כמובן בנוסף לניסיון וכו')
האם התואר הזה לא "נחשב" כפי שאנשים שלא מכירים את התחום מציגים או שמא הוא מקצועי כפי שהוא נראה מבחינה תיאורתית לפחות?

תודה ולילה טוב :)
 

5oren1

New member
עכשיו בדקתי וראיתי שלבסוף ההודעה שלי נענתה. תודה :)

 
למעלה