לילה ירד

לילה ירד

ראיתי את הכוכבים וחשבתי לעצמי איזה מזל יש לירח שיש לו כלכך הרבה חברים שהולכים איתו ביום ובלילה ומצד שני איזה מזל מחורבן יש לו לירח להיות ערום בלילה הקר בלי צעיף וכובע והכובים הם כלכך קטנים ורועדים מקור וחוץ מזה הם צריכים להיות ערים כל הלילה ובעצם גם אנחנו ערים וכותבים...
 

לב פראי

New member
תגובת הירח

אני דווקא חושבת שלירח לא עצוב בכלל... תחשוב על כמה כייף לו להיות ערום בחום והשרב... לא צריך מזגן ולא מאוורר- מה חסר לו? ארבע כיווני אוויר חברים קטנים-גדולים שמפרגנים.... תאמין לי שהוא שמח ומאושר וצוחק על כולם.... אולי השמש עצובה, היא אפילו כועסת על החבר שלה- הירח,כי הוא איחר לפגישה הוא תמיד מאחר.... אז היא רותחת מכעס-מסכנה. אז אל תעסיק עצמך בדאגה מיותרת.... עדיף להיות ירח בלי צעיף מאשר לבד ובלי חברים
 
למעלה