לילה ירד
ראיתי את הכוכבים וחשבתי לעצמי איזה מזל יש לירח שיש לו כלכך הרבה חברים שהולכים איתו ביום ובלילה ומצד שני איזה מזל מחורבן יש לו לירח להיות ערום בלילה הקר בלי צעיף וכובע והכובים הם כלכך קטנים ורועדים מקור וחוץ מזה הם צריכים להיות ערים כל הלילה ובעצם גם אנחנו ערים וכותבים...
ראיתי את הכוכבים וחשבתי לעצמי איזה מזל יש לירח שיש לו כלכך הרבה חברים שהולכים איתו ביום ובלילה ומצד שני איזה מזל מחורבן יש לו לירח להיות ערום בלילה הקר בלי צעיף וכובע והכובים הם כלכך קטנים ורועדים מקור וחוץ מזה הם צריכים להיות ערים כל הלילה ובעצם גם אנחנו ערים וכותבים...