ליידיז, יאללה אופטימיות.

PennyLaneM

New member
עוד מעט בומבמלה

יאו איך בא לי פתאום למרות שלפני יומיים בכיתי על זה בא לי רגאיי וים ושמש ולהשתזף ולבכות על הכוסיות אבל איכ יהיו ערסים ומלא
 

AnGeL DoLlY

New member
אני שמחה כל כך.

היה מחנה מעולה, החניכים שלי אוהבים אותי:) והדריך איתי הבנאדם הכי מצחיק בארץ שאשכרה עשה לי חצי טיול
ההורים שלי מדהימים ואני אוהבת אותם. יש דיאט קולה בבית. יום רביעי שופינגגגגגגג נחוץ בהחלט. יש לי פול סולויים בטקסי יום הזיכרון וכולם סומכים עליי חברות שלי מקסימות העולם יפה!!!!!!!!!!!!
 
../images/Emo13.gif ../images/Emo25.gif

נו הכל בטוב כזה. ואנ'לא נותנת לעצמי להכנס לדכאונות וזה. וסתם, חופש! והכי טוב.
 
אחקטן מתמכר לביטלס.

הפרעוש הושיב אותי עכשיו והכריח אותי לצפות בשני סרטים שלהם ברצף. ועזבו את זה שאין כתוביות והוא לא מבין אנגלית, שלא לדבר על המבטא הליברפולי שאפילו לי גרם פעם לשוק התחלתי, הוא פשוט נקרע מצחוק. נו זה חמוד.
 
קצת קשה לי, ובכלזאת :]

>>ידיד (?) די רחוק שלי התקשר אליי, כי שלחתי לו הודעה ו..הוא התקשר ודיברנו וקבענו שניפגש בתא איזה יום, וזה כיף לחדש קשרים עם אנשים ולדעת שאנשים אשכרה מתייחסים אליך ורוצים לראות אותך! באמת שהיה כיף לשמוע את זה >>הייתי בפארק רעננה. למרות שהיה הזוי וקצת עצוב, עדיין היה טוב לצאת קצת מהבית אחרי שבוע-החרישה העצבני שהיה לי >>ואפילו לא היה קר כלכך! ואני עכשיו בבית עם חולצה קצרה! שזה באמת הישג בשבילי כי אני בנאדם שתמיד קר לו >>ואכלתי קורנפלקס ושמתי בפנים סירופ מייפל וגוד זה היה טעים >>אין אוכל בבית! חח טוב,זה לא אופטימי, אבל זה כן כי זה בהחלט אומר שמעתה ועד ליל הסדר נאכל את כל ארוחותינו בחוץ וזה פנאן[: >>חופשששששששששששששששששששששש >>אני מסיימת י"ב!!! כןכן זה עצוב אבל אין להכחיש שיש בזה צד משמח >>עוד 4 פקקים ויש לי כרטיס לניצנים! (די נכון שיהיה ניצנים..?) >>קבעתי עם חברה טובהטובה דייט למחר בערב[: לי ולה,ז"א.
 

greeneye

New member
תודה שתיכן ../images/Emo13.gif

הייתי בטוחה שאני נכשלת. המורה שלי ביקש ממני לצלצל אליו אחרי שאני עושה תאוריה כדי שהוא יקח את הטופס הירוק המוחתם לבצפר לנהיגה שהוא עובד בו. הוא היה בטוח שאני אצליח. ורק אני הייתי בטוחה שאני נכשלת ואין לי מושג אם לצלצל אליו או לא. עד השניה שהאיש הזה קרא לי והביא לי את הטופס ופתחתי אותו- הייתי בחוסר ודאות מוחלט. ממש לא ידעתי אם הצלחתי או לא. לא הרגשתי שהיה קל וגם לא קשה. ממש..חוסר ודאות מוחלט. בכלל, במבחני הכנה האלה בבית כל הזמןןן נכשלתי [4 טעויות זה נכשל] והתבאסתי לגמרי. וגם קמתי נורא מוקדם. קיצ, חשבתי שאני נכשלת וחשבתי על איך יהיה לי כוח לעשות מסע כזה שוב. אבלללל עברתי. יאי. עכשיו נותר לעבור טסט מתישהו [עוד המון זמן] ולקוות שזה יהיה פחות מטסט שמיני.
 
למעלה