ליהי

ליהי ../images/Emo141.gif

נשימה אחת נעתקה מגרוני את שפתיך להרגיש על שפתי נשימתך זכורה באוזני וגופך שנצמד לגופי את שפתיך לא אשכח טעמם חרוט..........
 
ליהי ../images/Emo20.gif

נשימה אחת נשמתי מגרונך זבטה אז חטפתי משעונך שפתייך נגעו בי ברוך טעם חזק של מלבורו ארוך
 
זאת היתה כנראה..

ליהי אחרת (או בעצם זה לא נשמע טוב אהה... אז ליהי שונה...) כי אני מעשנת טיים ולא מלבורו, ואחרי זבטה אחת ממני לא טעם של מלבורו היה בשפתיך אלא טעם של דם.
 
אני אוהב אותך ליהי... (בלשון זכר)

את אותו הלילה לא אשכח איך נישקת לי את האשך ואיך ברוך ליטפת אותי שוב ושוב עד שגמרתי הנה ימים רבים חלפו ושני אשכיי עייפו וריאותיי מה שרפו גם כשעשית לי פוווו... אני אוהב אותך ליהי אוהב אותך בפי אם אשכח אותך ליהי שמי לא מנחםםםםםםםםםם
 
מנחםםםםםםםםםםםםםםםם

יוווווווו חזרת.... געגעתי נורא... איפה היית יומיים? לא היה מי שיחזר אחרי... אני בחוסר עצום!!!! קדימה לעבודה....
 
למעלה