ליהיא זעזעה אותנו איך בגדה באבירם שכחתם?...

bigsis7

New member
על ראש הגנב בוער הכובע

למה חשבת שאני מדברת עלייך... ועל איזה קונספירציות אתה מדבר?
 
איפה ציינתי שאת מדברת עלי?

רק רשמתי שאת חובבת קונספירציות. העיסוק האובססיבי שלך בניקים ואאוטינג מאוד לא מנומס בדיונים באינטרנט. יש לא מעט מקומות שאני גולש בהם שהיו חוסמים אותך רק על זה. אני אגב לא בעד לחסום, אבל יש טעם לפגם באובססיה הזו.
 

bigsis7

New member
אתה היחיד שהגיב מעניין למה...

אגב למה שיחסמו אותי???? חסמו פה את מי שצריך...בשרשור הזה...ולא אותי... אני גם לא בעד חסימות ואובססיות...אבל כשצריך אז צריך... מצחיק אותי שאתה מדבר על עיסוקים אובססיבים ואתה אובססיבי בנושא אחד כבר יותר מחודש...
 
כי אני השתתפתי בדיון

לפעמים סיגר הוא רק סיגר. כמו שאמרתי, את חובבת יותר מדי קונספירציות. לגבי "נושא אחד", זה פשוט הנושא היחיד שנותר באח הגדול העונה שעדין מענין אותי. יש נושאים אחרים שמענינים אותי גם כן ומעסיקים אותי יותר. למשל, שמעת שלספיידרמן יש תחפושת חדשה? או שהלפיד האנושי מת?
 

צופה2020

New member
אבירם לא עומד כאן. אנו מדברים על ליהי.......

מה מעניין אותי אבירם. הוא לא מתמודד. אז הוא עשה והוא אמר והוא אהב. את מי זה מעניין? באזני שמעתי את ליהיה מספרת כי היא ביקשה מאבירם להגיע ולשהות איתה במלון עד לכניסה. לא היה מגיע מבלי שהתבקש. ליהיה צבועה, נוכלת, רכלנית, רעה מאוד. אבירם, לשמחתו, לא יכול היה להינשא לבהמה הזו כי היא רשומה "נשואה". רק בימים אלו מסתיימות 6 שנות הכלא הללו. מאוד מאוד מקווה שהיא תיענש על התרגיל הזה.
 
מי זה אנחנו ? אני מדברת על כל המתמודדים ,

נופר, עמיר, מירב , אבירם , שגם הוא נשוי או לפחות היה נשוי עד לא מזמן , עבד על אישה תמימה שאוהב אותה כדי להשיג גרין קארד והסתובב עם ליהי בעודו נשוי , אז אני מדברת על כולם !
 

bigsis7

New member
אבירם רוכב על ליהיא וקיבל תוכנית אינטרנט...

הוא לקח לעצמו 15 דקות של תהילה... שיגיד תודה שהכיר אותה כי אחרת היה נשאר עוד ישראלי נדוש שירד מהארץ שלנו שאף אחד לא מכיר... אגב אני לא מצליחה להבין איך מצדדים ביורד שבחר לעזוב את הארץ ויוצאים נגד מישהי שבחרה לעשות עליה ולחזור לארץ...
 

bigsis7

New member
אתמול בעצומה כנגד נופר היו 225 איש

היום אנחנו קרובים ל 900 כנסו לחתימה שלי עשו LIKE קטן ואולי סוף סוף נשפיע פה על מישהו במדינה הזו...
 
די די תפסיקו להגן עליה ותודו שהיא גועל נפש של

בן אדם אייייייייייייייכס !
 

balbala5

New member
שרליליהיא נשואה עדיין !

הרבה אנשים מתחתנים מתוך אינטרס זה או אחר , אבירם לא נכנס לבית האח כשהוא נשוי ומאורס בו זמנית . הוא ניסה להכנס כארוס הנבגד של שרליליהיא. אבירם יצא רק עכשיו בשן ועין ממערכת יחסים ארוכה שהיתה לו עם שרליליהיא , למה שימהר להתחייב למישהי שהוא בקושי מכיר ?
 

מתמללת

New member
בן אדם טוב שעזר למישהו לבנות חיים חדשים

ליהיא עזרה לאדם להתבסס בארה"ב - תגידו לי שאתם לא היתם מוכנים לעשות את אותו תרגיל? ואם לא אז רק מהפחד שתתפסו.
 
למעלה