ליהיא זעזעה אותנו איך בגדה באבירם שכחתם?...

אל תבלבלי את מסלולי עם זה של אחרים

אני צועד במסלול הצדק, היושר והטוב. ליהיא גרינר הפושעת הפדרלית ופרידה הכט גנבת המטבעות צועדים במסלול לכלא ואז לגיא בן הנום! וכל התומכים בהם, צועדים בעקבותיהם...
 
זו אינה האשמה אלא עצה ידידותית

כואב לי לראות אנשים שמסתנוורים ונופלים מדרך היושר אל דרכי הפשע והרוע. ראי זאת כשירות לציבור ועבורך בפרט, תינוקת שנשבתה.
 
זה מה שרשמת וזה הכפשה :

וכל התומכים בהם, צועדים בעקבותיהם... אני אגיע עם זה עד להנהלת תפוז כי נמאס מההאשמות שלך וההצפות שלך בפורום והכפשות שלך כלפי מתמודדים ומגיבים בפורום , אל תחשוב אפילו שאתה עושה טוב או משרת את הציבור ואנחנו לא רוצים עיצות ממך אנחנו המגיבים בפורום , שירות לציבור ? לך תתנדב בבתי חולים, תעשה משהו מועיל במקום לחפור פה על ליהי ופרידה כואב לך שליהי לא שמה עליך ? תתמודד !
 
מה הכפשה פה? את מתביישת לפתע?

לא מעונינת לצעוד בעקבות אלו שאת תומכת בהם? התגובה שלך, עצם זה שקראת לזה הכפשה רק מראה שהבנת בעצמך כמה דרכם של אלו שאת מצדיקה פה קלוקלת. הנה, את לא מוכנה לצעוד באותה דרך. הקול הזה שצועק עכשיו - זה המצפון שלך. למדי להקשיב לו. שמח שהבאתי אותך להארה.
 
אתה הוזה או מה ? אניי את דעותי לא משנה בגלל

מישהו כמוך , יש לך בעיה ואתה זקוק לעיצה מקצועית הדרך שלהם מעולה ומקסימה ואני תומכת בדרכה של ליהי לאחר שאבירם הנוכל התחתן בשביל גרין קארד ועבד על אישה שהוא אוהב אותה , תיכמן אותה רגשית ) תומכת בדרכה של ליהי לאחר שהוא משך אותה 6 שנים , תומכת בדרכה של ליהי לאחר שעלתה לישראל והוא נשאר שם והיא לא היתה בת זוגו 8 חודשים , תומכת בדרכה של ליהי לאחר שמישהי מהתוכנית קח אותי אבירם טענה שהוא לא רציני ואתה אל תיתן לי עיצות והדרכות פה בפורום !
 
הנה שוב ההכחשה פועלת

אם הדרך של ליהיא כל כך מקסימה איך זה שלאחל לך ללכת באותה דרך נחשב להכפשה בעיניך? את סותרת את עצמך. אני כן מנסה להדריך אותך, לטובתך האישית. אולי יש עוד אור בליבך שניתן לפנות אליו. אולי תביני את גודל המשגה שלך. נראה לי שיש לך את זה. פחדך ותיעובך מדרכה של ליהיא המתבטאים בפחד מציון העובדה שאת הולכת בעקבותיהם, מראים לי שיש לך עוד תקווה. אל תתיאשי! ואזכיר לך שוב - הנה דרכה של ליהיא. זו שמצפונך לא רוצה בה חלק: * הלבינה פנים ברבים - שקול לשפיכות דמים * הנהיגה חרם על בחורה תמימה - שקול לשפיכות דמים * גנבה - חלבה, בירות, סיגריות, יין * התחתנה תמורת כסף על מנת לסדר גרין קארד - פושעת הגירה * נאפה ובגדה גם בארוס מול מצלמות הטלויזיה וגם בבעלה * מנסה בכל כוחה להפריד בין עמיר וסיון * סכסכנית מספר 1 בבית * רכלנית מספר 1 בבית * כל "שמחת החיים" שלה נובעת מלגלוג והשפלה של אחרים.
 
הדרך של ליהי מצויינת ! ואני והמגיבים בפורום

לא עיניינך פה ! אל תכנס לתגובות אישיות כי אני אדאג שיעשה לזה סוף ! ושוב אין לי רצון בהדרכות ממך חד משמעית !
 
כיצד את חיה עם הסתירה בתגובותיך?

עם הדיסוננס בנפשך? עם מצפונך הזועק לעזרה? הקשיבי לו, זה ראוי. זכרי את מעשי העוולה של ליהיא גרינר ואל נא תלכי בעקבותיה. איני מדריך אותך, אלא להקשיב לליבך. אותו לב שנחרד כאשר הבין שאץ עשויה לצעוד בדרכה של ליהיא גרינר. הקשיבי לו, לטובתך.
 
אבירם לא פחות! שרלילה שזורקת גבר תוך כדי סקס

עם גבר אחר, מול מדינה שלימה-מה זה אומר?
 

bigsis7

New member
אוהבת "סייג לחכמה שתיקה" האמת על מאט מורדוק

מאט מורדוק לוקה בנפשו, מאט מורדוק חוזר על אותה מנטרה והצליח לשכנע את עצמו באמיתות של דבריו. מאט מורדוק הוזה ומידי שבוע כאשר ליהיא מועמדת להדחה, מאט מורדוק חוזר לכאן עם אותה הודעה .... אנשים מסוגו רצוי שלא יענו להם...מאט מורדוק הוא מטורף, נרדף ולא שפוי בצורה קשה ביותר... אני לא אתפלא אם מאט מורדוק מאושפז במחלקה פסיכיאטרית פתוחה במוסד בארץ, כי הסכנה היחידה שנשקפת לו היא הוא לעצמו... הפסיקי לענות לו, מאט מורדוק ניזון מכך שאת נותנת לו במה לבטא את עצמו...ובכך למעשה הוא ממשיך להזין את עצמו במציאות שיצר ...לך יקירתי זה לא תורם בכלום...את רק מתרגזת ממאט מורדוק שלא מצליח להבין את הדברים בשל בעיה נפשית שמונעת ממנו להבין שהוא אובססיבי בצורה עיוורת... בדקת פעם מה הניק שלו מייצג? הוא מסתמך על דמות בדיונית של גיבור-על המופיע בחוברות הקומיקס שהופיעה בשנת 1964.
 

bigsis7

New member
אתה רק מצדיק אותי....../images/Emo24.gif

תודה... אמרתי שיש לך בעיה נפשית... אתה בהכחשה וחבל, דבר עם הפסיכיאטר כי הכדורים לא עובדים צריך להחליף כדורים או להעלות את המינון... הזיות, הזיות, הזיות...זה כבר לא אי שפיות זמנית...זה מתמשך.... נ.ב. אני יודעת התביעה בדרך אליי, פנית להנהלת תפוז וקיבלת את הפרטים שלי. אני יודעת נשמה בסרט שאתה חי בו אתה כבר הכנת כתב תביעה נגדי, השליח מהחברה לשרותים משפטיים כבר בדרכו אליי...לחכות לו או שאני אקבל הודעה ב SMS לפני שיבוא???
 
על זה אני יכול לתבוע אותך תביעת דיבה

אבל לא אעשה זאת, כי רחמי על עיורים כמוך שמולכים שולל וצועדים אחרי הרוע. בכל זאת אתן מעצמי כדי להגן עליך מפני בני השטן בעולמנו, אנשים כמו ליהיא גרינר שישפילו וידרכו עליך בלי לחשוב. בתקווה אמיתית להתעוררות! מאט
 

bigsis7

New member
הרבה יותר קל לתבוע אותי מאשר את ליהיא

אל תרחם עליי תנסה אותי... אגב העיוור היחיד שקשה לך להתמודד מולו הוא אתה עצמך... גם הגיבור דמות הקומיקס שאימצת לעצמך עיוורת...
 
וכמו בכל יצירת אמנות

העיוור הוא זה שרואה יותר טוב מכולם. כך במקרה של דרדויל ושל טירסיאס היווני, למשל. ואני כן מרחם עליך, כל הרוע שאני מודע לו שלך הוא בהערצת רשע על פני האדמה. איני יכול לכעוס עליך זה חטא נפוץ מדי. הפצת הרשע ופגיעה בבני אנוש - עליהם איני מוכן למחול וזו הסיבה שליהיא גרינר תובל אזוקה לצינוק! * הלבינה פנים ברבים - שקול לשפיכות דמים * הנהיגה חרם על בחורה תמימה - שקול לשפיכות דמים * גנבה - חלבה, בירות, סיגריות, יין * התחתנה תמורת כסף על מנת לסדר גרין קארד - פושעת הגירה * נאפה ובגדה גם בארוס מול מצלמות הטלויזיה וגם בבעלה * מנסה בכל כוחה להפריד בין עמיר וסיון * סכסכנית מספר 1 בבית * רכלנית מספר 1 בבית * כל "שמחת החיים" שלה נובעת מלגלוג והשפלה של אחרים. פסק הדין: אשמה! גזר הדין: הדחה בבושת פנים הישר אל בית הכלא האמריקאי!
 
למעלה