לידיעתכם ....

קסומה

New member
לידיעתכם ....

כמה נתונים מדעים - לידיעת כולנו.  לו צרחת בכל כוחך משך 8 שנים, 7 חודשים ו- 6 ימים - היית/ה יוצר אנרגיה המספיקה לחמם ספל קפה. (נדמה לי שהמאמץ אינו שווה משהו …).  האורגזמה של החזיר אורכת 30 דקות (30 דקות !!!!).  לדפוק את הראש בקיר שורף 150 קלוריות לשעה. (אני עדיין חושב על החזיר … ).  ג´וק (תיקן, בלעז), יכול לחיות ללא ראש - 9 ימים, עד שהוא מת מרעב ( איך אני מקנא בחזיר!).  יש אריות שיכולים לבצע 50 משגלים ביום (עדיין מעדיף את החזיר … , איכות על פני כמות … !).  הפיל היא החיה היחידה שלא יכולה לקפוץ (30 דקות … , החזיר הזה הוא גדול - מה זה גדול - הוא ענק!!!).  שתן החתול זוהר באור ניאון (אתם מתארים לעצמכם? - 30 דקות!!).  העין של בת יענה גדול מהמוח שלה (מכיר אנשים כאלה … ).  לכוכב הים אין מוח כלל (גם אנשים כאלה אני מכיר … ).  דובי הקוטב הם שמאליים (כלבי רועים גרמנים הם לאומנים, הלוויתן הפרנקי הוא פרנקי והחזיר …. , החזיר הוא אומן !!!).  בני אנוש והדולפינים הם היחידים שמקיימים מין לשם הנאה. (ומה קרה עם החזיר? …, שלושים דקות !!! - זה ממש פנטסטי !!). חומר למחשבה... לא יודעת למה, אבל כל סעיף הזכיר לי פה מישהו אחר מהפורום..חחחחחח
 

מתוקה40

New member
../images/Emo6.gif נחמד........

במיוחד החזיר.....חחחחחחח
 

קסומה

New member
שאלה מתבקשת.......(לגברים)

חזיר או אריה????????? איזה סיגנון היית מעדיף????????
 

cocu

New member
אחריי ששמעתי

על החזיר שיש לו אורגזמה במשך 30 דקות אז בטח חזיר חזיר חזיר שמרגיש כמו אריה
 

sahr12

New member
איך שרה שושנה דמארי???

"כלניות,כלניות ,כלניות אדמדמות,אדמוניות"...חחחחחח
 

sahr12

New member
אם זה אריות של הספארי...

אז עדיף חזיר......חחחחחחחחחחחחחחחח
 

קסומה

New member
האריות של הספארי נראים מיואשים

אפרופו ייאוש, הנה בדיחה....... ואם גם לזה אני אקבל כלניות, אני פורשת.......חחח
 

gingit1

New member
מזמן לא צחקתי כל כך הרבה../images/Emo6.gif

אחלה, כל הכבוד
 
למעלה