ליגה

  • פותח הנושא yb081
  • פורסם בתאריך

yb081

New member
ליגה

שלום אני בן 12 ואני רוצה להתחיל לשחק איפה יש קבוצות באיזור השפלה או תל אביב??
 

steeple

New member
יש קבוצות, אך ישנה בעיה עם הגיל שלך

יש שני קבוצות בוגרים בתל אביב, וקבוצת תיכונים אחת בקריית אונו (ובכפר סבא, אם זה משנה), אבל אין קבוצות שמיועדות לגילאים בסביבת 12... אם אתה מתעקש לשחק, הדבר הכי טוב שאני יכול להציע לך זה שתבוא לאימונים של קבוצת הנוער ותתאמן, ככה שתראה את המשחק מבפנים וברגע שתוכל לשחק באופן מלא תהיה לך טכניקה טובה ומבוססת.
 
למעלה