יש קבוצות, אך ישנה בעיה עם הגיל שלך
יש שני קבוצות בוגרים בתל אביב, וקבוצת תיכונים אחת בקריית אונו (ובכפר סבא, אם זה משנה), אבל אין קבוצות שמיועדות לגילאים בסביבת 12... אם אתה מתעקש לשחק, הדבר הכי טוב שאני יכול להציע לך זה שתבוא לאימונים של קבוצת הנוער ותתאמן, ככה שתראה את המשחק מבפנים וברגע שתוכל לשחק באופן מלא תהיה לך טכניקה טובה ומבוססת.