לי לא נראה וגם נראה..
כי מצד אחד: הם חברים נורא טובים ורואים שיש ביניהם איזושהי כימיה כזאתי.. שהיא לא בגלל אלונה.. ז'תומרת.. אוף
אני לא ידועת איך להגיד את זה..
ומצד שני: זה לא יכול להיות.. כי היא קטנה ממנו בהרבה והוא בכלל גדול ממנה, וחוצמזה.. אלונה מתה והיא אחותה אז זה.. כזה מוזר.. לאי יודעת..!