ליאור ושירלי

לי לא נראה וגם נראה..

כי מצד אחד: הם חברים נורא טובים ורואים שיש ביניהם איזושהי כימיה כזאתי.. שהיא לא בגלל אלונה.. ז'תומרת.. אוף
אני לא ידועת איך להגיד את זה..
ומצד שני: זה לא יכול להיות.. כי היא קטנה ממנו בהרבה והוא בכלל גדול ממנה, וחוצמזה.. אלונה מתה והיא אחותה אז זה.. כזה מוזר.. לאי יודעת..!
 

שיוש 12

New member
לי גם לא כל כך ניראה

ביגלל ששירלי אמרה שהיא מרגישה משהו לשאול ושהיא עוד אוהבת אותו וליאור אמר שאלנוה היחידה שהיתה האהבת אמת שלו ושהוא עוד אוהב אותה, הם ניראה לי ישארו ידידים!
 
זה לא ברור?!

ברור שהם יהיו! דנה כועסת על ליאור בגלל גאיה הרי נכון? דנה תחזור לדייויד וירלי וליאור יהיו זוג!
 

שיוש 12

New member
לאא ../images/Emo58.gif אולי...

לי ניראה שדנה תעזוב את ליאור כי היא תחשוב שהתוכנה הלא חוקית זה ביגללו (ולא ביגלל דויד ואבא שלה) אז שהיא כבר לא תשיים עליו הוא יבין שהוא אוהב אותה ככה ניראה לי ושירלי בכלל עדיין אוהבת את שאול אז ניראה לי שהם לא היו ביחד (זה לא בטוח)
 

שיוש 12

New member
נכון...

אבל אם זה יקרה בסידרה ???
אז בכל מיקרה שמתי ספויילר ליתר ביטחון
 

אביחי 33

New member
../images/Emo27.gif

לי נראה שבאמת ליאור ושירלי יהיו ביחד
לא יודע יש לי הרגשה כזו. אבל הכל יכול להיות.. אגב, נושא מאוד מעניין לדיון, כל הכבוד
 
למעלה